Tjuls Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 noen som kan gi meg en liten guide på hvordan man oppgraderer biosen min ?
alex100 Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Hvis det er et Asus hovedkort du har, kan du finne fram til et program som heter Asus Update på cd'en som følger med. Med det programmet kan du automatisk laste ned og flashe biosen.
thomaspeck Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Hvis du har et MSI hk kan du laste ned live update3 på (www.msi.com.tw) Dette er ikke til å anbefale. se http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=163457 Hilsen Thomas
Tjuls Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Skrevet 30. oktober 2003 sorry for ELENDIG informasjon her.. hehe.. men jeg har funnet det ut takk anyways.
stoffix Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 sorry for ELENDIG informasjon her.. hehe.. men jeg har funnet det ut takk anyways. er veldig nysjerrig.. var det bare psu som hadde røket? eller?
Tjuls Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Skrevet 30. oktober 2003 sorry for ELENDIG informasjon her.. hehe.. men jeg har funnet det ut takk anyways. er veldig nysjerrig.. var det bare psu som hadde røket? eller? tenker du på den lille PSU tråden min for litt siden? hehe.. ja var bare PSU som hadde gått føyken. stakk inn på datakjeden(f.k.a komplett) og handla inn en enhance 460w og nå funker alt som det skal syns det er rart ikke noe annet gikk til hel**te men jeg er glad til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå