Gå til innhold

Miljøvennlige CD-plater av mais


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

* Godmorgen, det er Microsoft support.

 

- Ja godmorgen, jeg har desverre et problem som jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med; Vi hadde et lite party i går kveld med dipp og greier og vet et uhell så kom Bønna til å spise Windows Xp cden min. Alt som er igjen er en liten bit med tacodipp.

 

* Det er et vanlig problem, vil du ha den nye cden med eller uten sukker? Vi kan forresten levere Server 2003 med sjokoladetrekk neste uke om det skulle falle i smak.

 

(Det mest urealistiske med den samtalen er at noen kom igjenom på MS support og fikk ny software uten 12 vitner og 3 advokater ;) )

Lenke til kommentar

Hahah! Tenk deg å poppe en av disse i microen. genialt!

Jeg er nesten sikker på at det kommer til å bli en haug med bugs i disse cd-ene.

At de smelter i for varm temperatur eller av salt eller no.

Synes ellers at det er helt genialt, det er jo tross alt laget av MAIS!

Høh.

Er vel ikke lenge til de begynner å lage plater av egg eller torsk.

Den dagen skal jeg spise luen min (Og i og med at jeg ikke har noen lue, syns jeg det er en ganske fin deal)!

Stå på folkens, gleder meg jeg ass.. Får vel sove utenfor en butikk for å forsikre meg et partre stk..

Hei 8)

Lenke til kommentar
Hahah! Tenk deg å poppe en av disse i microen. genialt!

Jeg er nesten sikker på at det kommer til å bli en haug med bugs i disse cd-ene.

At de smelter i for varm temperatur eller av salt eller no.

Synes ellers at det er helt genialt, det er jo tross alt laget av MAIS!

Høh.  

Er vel ikke lenge til de begynner å lage plater av egg eller torsk.

Den dagen skal jeg spise luen min (Og i og med at jeg ikke har noen lue, syns jeg det er en ganske fin deal)!

Stå på folkens, gleder meg jeg ass.. Får vel sove utenfor en butikk for å forsikre meg et partre stk..

Hei 8)

Kanskje hvis du har flaks så er lua du snart skal kjøpe og ha på hodet laget av mais også? :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...