Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjemmedate med en fyr jeg liker veldig godt!


Anbefalte innlegg

jeg skjønner ikke helt hvordan du kan ha screwed this up, en jente behøver jo praktisk talt ikke gjøre noe hvis han prøver seg. bare sitt der, smil og spill med, du trenger ikke snakke engang, øyekontakt er litt viktig da, du må jo vise at du er "der", sitt, smil, se på han, vær med så langt du er komfortabel med så sier du bare noe sånn som "går litt fort i svingene her for meg" så legger du deg i armkroken hans og koser isteden. hvis han ikke tar hintet da og fortsetter å prøve seg så er han nok bare ute etter en ting. hvis ei jenter sier det men viser at hun vil være nær og kysse så betyr det bare at hun vil ta det litt rolig, og det er helt greit å få den meldingen, folk er jo forskjellig, hvis han liker deg så er det helt greit for han....

 

var nok litt feil av deg å gå på kjøkkenet og være avvisende etterpå, du ga han ikke et hint, du ga han et ganske kaldt avslag, det er ikke veldig kult å oppleve når du prøver deg på noen og betyr at vedkommende ikke er interessert i noe sånt. så at han følte han måtte dra etter det, kan jo også forsås. Du må jo vise at det går litt fort men du er fremdeles MED!, ikke at du sier "nok fra deg nå".... det tolkes feil...

 

å le er heller ingen god ide i en slik situasjon.

 

Det du må gjøre nå er å ta initiativ til å møtes igjen, for han vil sannsynligvis ikke risikere den der igjen.... mulig han er litt forvirret av å få avslag, så bli invitert igjen men du trenger ikke snakke om det, bare prøv igjen og neste gang vær litt mere positiv i hvilke signaler du sender.

Endret av Henrik2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke si noe om hans erfaring med selve akten, men ut i fra det du sier er han ganske så erfaren med det som foregår rundt akten.

 

Men for all del kjør på og inviter på date igjen, men denne gang ikke hjemmedate hvis du ikke er villig til å være mer sexuell aggresiv.

 

Du er nok allerede merket som "faresone" i den svarte boken hans, så ikke forvent han vil være like entusiastisk neste gang. Det er veldig lett for menn å stryke ut navnet til kvinner de mistenker at ikke er veldig stabile i hverdagen, man skal ikke ha hatt mange damer for å erfare noen skrekkeksempel.

Lenke til kommentar

Skal ikke si noe om hans erfaring med selve akten, men ut i fra det du sier er han ganske så erfaren med det som foregår rundt akten.

 

Men for all del kjør på og inviter på date igjen, men denne gang ikke hjemmedate hvis du ikke er villig til å være mer sexuell aggresiv.

 

Du er nok allerede merket som "faresone" i den svarte boken hans, så ikke forvent han vil være like entusiastisk neste gang. Det er veldig lett for menn å stryke ut navnet til kvinner de mistenker at ikke er veldig stabile i hverdagen, man skal ikke ha hatt mange damer for å erfare noen skrekkeksempel.

Hvorfor var jeg i faresonen?

 

Anonymous poster hash: 8fd11...55d

Lenke til kommentar

hehe, du må huske at den første er heller aldri den siste ;)

 

Jeg synes de tre første datene på mange måter er de mest "kritiske". Første gang får en skrapet på overflaten og sett om det er grunnlag for noe mer. PÅ de to neste får en gått bittelitt mer i dybden og det er en del ting som skal klaffe før man kommer seg til date nummer fire.

Lenke til kommentar

TS, jeg forsøkte å sette meg inn i situasjonen fra hans side, og fikk omtrent denne historien:

 

Han kommer hjem til deg (ett sted du burde føle deg trygg), du oppfører deg usikkert og nervøst (han må altså være årsaken), du avviser han når han tester vannet på en måte han sikkert opplevde som nedlatende (ved å le og si 'det går bra'), og deretter gikk du fra rommet uten å si noe, og unngikk øyekontakt når du kom tilbake. Så sender du han en melding hvor det er underforstått at du syntes dette ble flaut.

 

Har jeg lest rett mellom linjene?

 

Jeg tror du har litt å ta igjen her, hvis du ønsker en ny sjanse med denne fyren.

Lenke til kommentar

 

hehe, du må huske at den første er heller aldri den siste ;)

 

Jeg synes de tre første datene på mange måter er de mest "kritiske". Første gang får en skrapet på overflaten og sett om det er grunnlag for noe mer. PÅ de to neste får en gått bittelitt mer i dybden og det er en del ting som skal klaffe før man kommer seg til date nummer fire.

 

jeg tenkte ikke på dater. Hun sa hun ville være "hans første", siden hun tro han er jomfru, dermed kommenterte jeg at hvis hun er hans første, så glemmer han henne nok ikke, men hun vil ikke være hans siste, ergo vil hun ikke få være sammen med han resten av livet.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Kanskje han ikke liker deg? Jeg har ofte ikke svart rett og slett fordi jeg ikke vil bruke mer tid på det.

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Kanskje han ikke liker deg? Jeg har ofte ikke svart rett og slett fordi jeg ikke vil bruke mer tid på det.

1. Men han er alltid ærlig, og svarer som regen med en gang han får tid… så jeg venter egentlig bare på et ærlig svar fra han nå. Kjipt dette. Hvis han ikke svarer nå, så skal jeg ikke sende han flere meldinger.

 

Er det noen mulighet egentlig for at han kan utvikle følelser senere? Har dere opplevd situasjoner hvor dere i første omgang ik føler noe for jenta, men etter noen uker, måneder eller år, så har følelsene kommet? TS

 

Anonymous poster hash: 8fd11...55d

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

 

Kanskje han ikke liker deg? Jeg har ofte ikke svart rett og slett fordi jeg ikke vil bruke mer tid på det.

1. Men han er alltid ærlig, og svarer som regen med en gang han får tid så jeg venter egentlig bare på et ærlig svar fra han nå. Kjipt dette. Hvis han ikke svarer nå, så skal jeg ikke sende han flere meldinger.

 

Er det noen mulighet egentlig for at han kan utvikle følelser senere? Har dere opplevd situasjoner hvor dere i første omgang ik føler noe for jenta, men etter noen uker, måneder eller år, så har følelsene kommet? TS

 

Anonymous poster hash: 8fd11...55d

Omvendt! Men når det kommer til følelser kan alt skje, og normen er vanskelig å finne, kanskje det som gjør det så spennende ;)

Lenke til kommentar

OK OK, UPDATE… Jeg sendte han en melding på kik, hvor det stod han ikke hadde lest /fikk svar på. Det var 2 meldinger der jeg ikke fikk svar på. (Jeg skrev om vi ikke skulle sees igjen før skolen starter igjen osv)

 

Så nå, måtte jeg bare sende han en SMS hvor jeg skrev rett ut at det hadde vært greit med svar. Han svarte med EN GANG, og skrev: "Hehe, ja, det får vi nok til :)" Hvorfor svarer han på sms, men ikke på k? så hvordan skal jeg tolke dette da?

 

Han har alltid vært "passiv" med teksting osv. Eks kommenterer han omtrent aldri noens bilder eller gir likes osv.

 

Jeg har ikke opplevd slike følelser siden… 2008 hvis jeg husker riktig. Han her er typen min, helt min type. Som han i 2008… Synes dette er så vanskelig. TS

 

 

Anonymous poster hash: 8fd11...55d

 

Ååå, haha, rett etter han svarte på SMSen, tok han seg tid til å svare de spørsmålene på K med det samme… med samme svar. Skjønte ikke helt hvorfor han gjorde det. TS

 

 

Anonymous poster hash: 8fd11...55d

 

Edit: flettet dobbeltpost + tatt vekk bold fra hele første post

Endret av Tvillingsjel
Tatt bort bold fra hele posten. Tvillingsjel
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Kanske så enkelt som at han ikke så kik-meldingene, spesielt hvis han ikke er opptatt av å være tilgjengelig overalt heletiden

Hvordan får jeg han til å utvikle følelser? Hvordan skal jeg oppføre meg?

 

Anonymous poster hash: 8fd11...55d

 

 

Jobb med deg selv, utvikle de egenskapene du vet han setter pris på, også må du bare håpe at han liker personligheten og utseendet ditt :)

Lenke til kommentar

 

 

Kanske så enkelt som at han ikke så kik-meldingene, spesielt hvis han ikke er opptatt av å være tilgjengelig overalt heletiden

Hvordan får jeg han til å utvikle følelser? Hvordan skal jeg oppføre meg?

 

Anonymous poster hash: 8fd11...55d

 

 

Jobb med deg selv, utvikle de egenskapene du vet han setter pris på, også må du bare håpe at han liker personligheten og utseendet ditt :)

 

Sorry for at jeg maser. Har du noen konkrete tips? Ja, tror han liker utseendet mitt.

 

Anonymous poster hash: 8fd11...55d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...