Gå til innhold

windows 8 til windows7

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt ny laptop Asus N550JV også fant jeg ut at det er windows 8 på den og jeg har heller lyst og ha windows 7 er det en måte og få windows 7 tilbake, hvis ja hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Metode 1

Oppdater til win 8.1.1

Last ned startmeny"app"

Hak av et par ting så det ligner mest mulig.

Metode 2

Kjøp win 7-lisens og legg inn.

• Liker 1
Skrevet

Kjøp Win7 lisens og legg den inn. Alternativt så kan du kontakte Asus og høre om de kan sende deg en plate kanskje?? Mest sannsynligvis vil de ikke det men verdt forsøket.

Skrevet

Hvorfor?

Bruk heller litt tid på å bli kjent Windows 8. Personlig har jeg brukt det i lang tid, syns det er en nedtur hver gang jeg må bruke Windows 8.

• Liker 1
Skrevet

Det finnes ikke drivere til Windows 7 til den maskinen dessverre, noe som er helt forståelig da den blir levert med Windows 8,

Eneste du kan gjøre er som nevnt å oppgradere til 8.1.1 og legge inn noe som gir deg startmenyen tilbake. Eventuelt kan du venne deg til Windows 8 som de fleste gjør ganske raskt.

Skrevet

Jeg har både Windows 7 og Windows 8.1, og må si at jeg foretrekker Windows 8.1. Er blitt så vant til det nå, er kun en tilvenning sak, ikke noe annet.

Ellers må du nok laste ned Windows 7 og kjøpe en lisens.

Skrevet

Jeg har brukt Classic Shell siden jeg kjøpte min laptop. Merker nesten ikke at den kjører win8 :)

Du får to fordeler av dette. Hastigheten til Win8 og grensesnittet til Win7 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...