Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Oi, fant dette nettopp, veldig interessant og stilig klokke! Kun $47, håper de shipper til Norge når de nå har lansert!:

image.jpg

Hva synes dere?

Endret av Lami
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nå fått Breitling, og det er flott klokke - men ganske så slitt.

Har noen av dere erfaring med restaurering / refurbishing / refinishing av klokker? Ser for meg at jeg kunne ha brukt 3-4000,- - men usikker hva jeg kan få for de pengene?

Skrevet (endret)

Swatch sistem51? :-)

Stemmeeeeer! :)

Ble et kjøp i Puerto Banús, Marbella. Klokkebutikken som solgte Swatch og kun andre eksklusive klokker fikk inn disse nettopp!

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Endret av Lami
Skrevet

Har noen av dere erfaring med restaurering / refurbishing / refinishing av klokker? Ser for meg at jeg kunne ha brukt 3-4000,- - men usikker hva jeg kan få for de pengene?

Modell? Urverk?

Skrevet

Modell? Urverk?

post-7631-0-93879100-1405866352_thumb.jpg

ah ja, sorry, det er Breitling Colt A17035

Dersom jeg ikke tar feil er den basert på ETA 2824-2

Skrevet (endret)

Ganske vanlig urverk, så en urmaker skal ikke ta så mye for en rens. Kanskje 1500,- for en utvendig pussing. Så maks 3000,- til sammen vil jeg tro.

Endret av chairgame
Skrevet

Ganske vanlig urverk, så en urmaker skal ikke ta så mye for en rens. Kanskje 1500,- for en utvendig pussing. Så maks 3000,- til sammen vil jeg tro.

Høres veldig bra ut! Kanskje du har noen du kan abefalle for den jobben? har vært å hørt med Bjerke men de ville sende til Breitling i Stavanger for en pris på 6000,- kr

Skrevet

Da var airbossen i hus :-) virker som et meget solid stykke klokke. Imponert over klokka som et stilren og ganske ydmyk på håndleddet men likevel så funksjonabel og solid på samme tid.post-226603-0-30873800-1405958480_thumb.jpgpost-226603-0-80026700-1405958501_thumb.jpgpost-226603-0-51101800-1405958523_thumb.jpg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...