Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ihvertfall. Steinhart Ocean 44. Vad tyckes?

Vi kan vel alle være enige om at den er en Deep Sea Sea Dweller-ripoff. Med Ocean Two har de i faktisk designet noe selv, gå for den i stedet.

 

 

 

har sett litt på Tudor Pelagos og black bay. Tror det skal ligge i den pris klassen.

 

Slett ikke dumme valg. Jeg har veldig lyst til å like dem, de er veldig gode å ha på, men jeg personlig liker ikke viserne. Hvis du liker dem så go for it!

Endret av the_last_nick_left
Lenke til kommentar

De fleste i denne tråden, inkludert meg, ville nok heller gått for et annet merke enn Gant og andre klesmerker. Når det er sagt tror jeg hun blir meget fornøyd, madammen har valgt seg ut den samme klokken til julegave fra foreldrene sine i år.

 

Det kan jeg tenke meg. Nå kan jeg mer eller mindre ingenting om klokker, men til den prisklassen tror jeg selv det er en veldig fin klokke. Så får håpe hun har samme smak som madammen din. Hehe :)

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Såså, fkm, nå må ikke DU også begynne å lage kvalm med unyttige poster, var det ikke det du nettopp kranglet med noen andre for å gjøre (med rette, skal det bemerkes.)? Jeg synes sort øgle gør seg veldig godt til vintageklokker, og mindre dressur generelt, spesielt i gull. Cousins har noen godt prisede øglereimer. Kjøpe en med gold plated buckle.

Endret av NgZ
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Meget gode forslag! Han har sikkert ikke tenkt på sort eller brun skinnrem selv.

 

 

Han skriver jo at han tenker på brunt selv og spør om meninger. Jeg mener brun, Rankiz mener svart eller begge deler.

 

Hadde det vært meg, så hadde jeg hatt både brun og svart til forskjellige situasjoner hvis det var eneste vintageklokke jeg hadde. Men, så er tilgangen min til klokker og utstyr litt lettere enn for mange andre. Det skal dog ikke være så vanskelig å bytte rem på de selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...