Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke til å sende til Norge med Amazon.co.uk, så da får det bli orientwatchusa.com. Hvordan gjør jeg for å bruke en proxy i USA? Får jeg sendt det rett til Norge da uten å gå via et selskap ala jetcarrier? :)

 

Bruk Amazon.com Jeg gjorde det, og det gikk fint. Med dagens dollarkurs antar jeg det vil være et bedre kjøp enn fra co.uk

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Det er jo ingen selvfølge i det, så lenge man kan dokumentere den ekte verdien ved en forsikringssak.

 

I og med at det er speditør som forsikrer pakker vil jeg tro at de forholder seg til det som er oppgitt av verdi. Samme som om man forsikrer innboet sitt for en tusenlapp - ingen bryr seg om hva det egentlig var verdt.

 

Man kan ikke få i både pose og sekk.

 

Om du har en annen form for kjøpsforsikring (kredittkort f.eks) stiller det seg selvsagt annerledes, da det da vil være kjøpesummen som danner basis for forsikringen.

Lenke til kommentar

Er på utkikk etter en rimelig hverdagsklokke for en 17-åring, med rimelig menes det rundt tusenlappen, men er et veldig tøyelig budsjett. Kriteriene mine er vel egentlig bare at jeg kan vaske hendene, gå i regnet etc med den uten at det skal være noe problem. Hvilke klokker blir anbefalt i denne prisklassen av dere klokkeentusiaster?

Lenke til kommentar

Hei,

 

Lyst på en fin klokke til fint bruk, dress, bursdager osv. og sett på diverse Orient klokker.

 

Hvem vil dere anbefale designmessig og størrelsesmessig?

 

Sapphire Snorkler, blå

Mako XL, blå eller svart

Mako, blå eller rød-blå, gummi eller metall reim?

Ray, blå.

 

Skal få satt på nato reim selvfølgelig :)

Lenke til kommentar

De fleste nettbutikker der de selger nato straps selger de også spring bar tools.

 

Selv bestilte jeg herfra

 

Aaah ok :) Er der jeg har tenkt å kjøpe fra selv, visste ikke at de hadde spring bar tool.

 

Hva syns dere?

 

479566d1311743625-i-need-new-watch-hager-commando.png

 

Akkurat sett video om "how-to wind automatic watch", er det noe som må gjøres ofte? Er ikke det stress?

Endret av Znaky
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en verdagsklokke, og lurer på om dere har noen tips?

 

Har sett på Orient CEM65006D, og Seiko SKX009K2 heller mest mot den fra Orient. Er rimelig fersk når det kommer til klokker, og lurer på om noen har innvendinger? Vil den fra Orient bli for stor for et litt tynt håndledd, eller er den normal i størrelse? Andre klokker jeg burde vurdere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...