Gå til innhold

HJELP! Trenger lader til Lenovo z710


Anbefalte innlegg

Jeg ødelagte min Lenovo lader til Lenovo IdeaPad Z710, ser at de har mange på nettet, men jeg trenger laderen snarest med tanke på at jeg drar utenlands om 2 dager. Jeg bor i Trondheim. Noen som har tips til hvor jeg kan spørre? Evt. om noen er villig til å selge sin for en god penge?

Slik ser den ut:
41vWEgMrIYL._SX300_.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan midlertidig bruke en universallader fra clas ohlson. Sjekk spenninga som står på undersiden av originalladeren, og vri universalladerens spenningsvelger mot samme tall, gjerne rundt 18-20V.

Det følger sikkert med plugg til Lenovo.

 

Edit: Hva i alle dager slags plugg er det?

Du kan... Lodde lenovo-jallapluggen på universalladeren eller noe, hvis ikke det er pluggen som er ødelagt.

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Kan ikke trylle (kort frist).

Lenovo har ny spesiell firkantet ladeplugg siden et par år siden.

Så universal ladere funker ikke.

Elkjøp og lefdal selger lenovo ideapad modeller. Men separate ladere - tvilsomt.

Du får sette deg ned å ta en ringerunde til lokale PC/data butikker og verksteder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ødelagte min Lenovo lader til Lenovo IdeaPad Z710, ser at de har mange på nettet, men jeg trenger laderen snarest med tanke på at jeg drar utenlands om 2 dager. Jeg bor i Trondheim. Noen som har tips til hvor jeg kan spørre? Evt. om noen er villig til å selge sin for en god penge?

Slik ser den ut:

Det er bare en butikk i Trondheim som duger, og det er Digitalimpuls. De har 1stykk lader på lager:

http://www.digitalimpuls.no/PC-komponenter/Batterier/ladere/Ladere-Laptops/Lenovo/Lenovo-TP-90W-AC-adapter-X1-Carbon--119703-p0000058589.aspx

 

Løp å kjøp! ;)

 

De har også en 65W-modell på lager, men den tror jeg har feil plugg. Uansett, det er bare å ta turen innom for å se hva som passer. :thumbup:

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...