Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tinder, hvordan virker det?


Anbefalte innlegg

Har hatt det en stund men ikke brukt det skikkelig før nå.. fant en snasen fyr og trykket like og da kom det opp at vi er en match og at han også har likt meg, hvordan kunne det skje på samme sekund på en måte? Eller har han likt profilen min fra før?? Og hvordan finner jeg ut av hvem som har prøvd å matche med meg når jeg har vært utlogga en stund?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønte ikke helt hvordan det hang sammen, så tenkte det var helt tilfeldig at begge likte samtidig. Men hva skjer nå egentlig, får fyren på noen måte varsling på sin tinder om at jeg har likt tilbake? Blir jeg synlig for han på noen slags kontaktside på hans tinder osv?

 

De jeg disliker,får de noen gang vite om det?

Lenke til kommentar

Skjønte ikke helt hvordan det hang sammen, så tenkte det var helt tilfeldig at begge likte samtidig. Men hva skjer nå egentlig, får fyren på noen måte varsling på sin tinder om at jeg har likt tilbake? Blir jeg synlig for han på noen slags kontaktside på hans tinder osv?

 

De jeg disliker,får de noen gang vite om det?

Den eneste forskjellen mellom noen du har matchet og ikke, er at de som du har matchet vil ha muligheten til å sende deg privat-melding via Tinders chat, ikke noe mer.

"Profilen" din er tilgjengelig for alle inntil de "liker" eller "disliker" deg.

 

Alle de du har matchet vil dukke opp i chatten.

 

Nei de får ikke vite det, og du får ikke vite om noen av de du har disliket har liket deg.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Tinder er jo bare helt episk, perfekt for meg som liker å ha litt fisker i dammen så jeg bare kan hive uti snøret og hale opp noe når jeg er sulten :)

 

Finnes det brukere som aktivt er på tinder uten å være singel?

Alt for mange. Nå har jeg bare damer på Tinder og der vil jeg si det er 10-15% som har type. Vet ikke hvor mange menn det er som har det men er sikkert endel.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Forresten, en fyr jeg driver å ligger med hadde likt meg der og det hadde også en kompis som tidligere muligens så ut til å være interessert men som fikk dame for en god stund siden; er det vanlig praksis å bare like alt du kommer over som kan gjenkjennes, eller er det fordi de er keen?

Lenke til kommentar

Forresten, en fyr jeg driver å ligger med hadde likt meg der og det hadde også en kompis som tidligere muligens så ut til å være interessert men som fikk dame for en god stund siden; er det vanlig praksis å bare like alt du kommer over som kan gjenkjennes, eller er det fordi de er keen?

Både og. Noen liker alt de kommer over (helst jenter) for å føle seg attraktive. Gutter gjør det nok også men tror de gjør det for å heve odsen (få flere treff)

Lenke til kommentar

 

Det kan også være. Jeg bare registrerer at enkelte jeg mener bestemt at jeg har nopet dukker opp igjen ved en senere anledning

fordi dem har ny konto tipper jeg....

 

Jeg har også opplevd at "nopes" går igjen - jeg prøvde tinder mens jeg var i et ganske tynnbefolket fylke, så da blir det ekstra lagt merke til, fordi det sjeldent kommer nye folk å bla gjennom. Tror det nullstiller seg litt hver gang man stiller på preferanser for alder/geografisk omkrets. Det er i alle fall mine erfaringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...