Gå til innhold

Gamecube er nå syyyykt billig! 799,-!!!


Nexxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

personlig synes jeg konsoll'er er noe tull. Enn å kjøpe en box som stort sett kun kan brukes til spilling..... Når du har mange flere muligheter med en pc. Den er samtidig oppdateringsvennlig og har bedre muligheter for spill enn en konsoll vil jeg påstå. Selvsagt er det da problemet med at det finnes så jävli mange pc-konfigurasjoner, men alt kan jo ikke være perfekt. Hva gjør du når en spillkonsol er gammel da? Du skal ha en teknisk innsikt som er høyt over gjennomsnittet for å få en gamecube til å kjøre som en eller annen form for server. En gammel 286/386/486 derimot, er ikke så vanskelig.

 

 

john har talt.

Lenke til kommentar

Hey!

 

 

Er enig i at en PC er er langt mer allsidig, men det blir liksom helt irrelevant. Jeg blir ikke skuffet over å komme hjem med en xbox/gamecube/ps2, og oppdage at den ikke kan brukes til å sende mail, eller surfe med. Det visste jeg liksom litt på forhånd.

 

Jeg kjøpte den for å sette inn CD-platen, sette meg ned i sofaen med noen venner, og kun spille og ha det gøy. Mer forlanger liksom ikke jeg av en "spille-konsoll".

 

Enkelte spill, som strategi feks. foretrekker jeg fortsatt på PC, men utover det har jeg gitt meg å spille på PC'en.

Da får jeg heller bare leve med dårligere oppløsning på TV'en når jeg velger å spille på konsoll.

 

 

Okke hvordan du vrir og ender på det, så er 799,- for en gamecube et must!

 

 

Hej då!

Lenke til kommentar
Hey!

 

 

Er enig i at en PC er er langt mer allsidig, men det blir liksom helt irrelevant. Jeg blir ikke skuffet over å komme hjem med en xbox/gamecube/ps2, og oppdage at den ikke kan brukes til å sende mail, eller surfe med. Det visste jeg liksom litt på forhånd.

 

Jeg kjøpte den for å sette inn CD-platen, sette meg ned i sofaen med noen venner, og kun spille og ha det gøy. Mer forlanger liksom ikke jeg av en "spille-konsoll".

 

Enkelte spill, som strategi feks. foretrekker jeg fortsatt på PC, men utover det har jeg gitt meg å spille på PC'en.

Da får jeg heller bare leve med dårligere oppløsning på TV'en når jeg velger å spille på konsoll.

 

 

Okke hvordan du vrir og ender på det, så er 799,- for en gamecube et must!

 

 

Hej då!

Du kan faktisk surfe og sende mail på både Xbox og Playstation 2 da..... :smile:

Lenke til kommentar

Jeg hadde hørt at prisen skulle senkes til tusenlappen, men 799 er jo kraftig billig! Må nesten kjøpe, men så kommer spillene. Det er noen få spill som bare kommet på Gamecube, men gjør de det verdt til å kjøpe hele konsollen? Jeg mener, jeg har jo PC. Funker jo fett det. :roll:

 

Men jeg skal ikke legge skjul på at spillefølesen er større på konsoll. Det er mye mer behagelig å styre med en kontroll, enn noen taster på tastaturet.

Lenke til kommentar

Skrevet av DJ-JK:

personlig synes jeg konsoll'er er noe tull. Enn å kjøpe en box som stort sett kun kan brukes til spilling..... Når du har mange flere muligheter med en pc. Den er samtidig oppdateringsvennlig og har bedre muligheter for spill enn en konsoll vil jeg påstå. Selvsagt er det da problemet med at det finnes så jävli mange pc-konfigurasjoner, men alt kan jo ikke være perfekt. Hva gjør du når en spillkonsol er gammel da? Du skal ha en teknisk innsikt som er høyt over gjennomsnittet for å få en gamecube til å kjøre som en eller annen form for server. En gammel 286/386/486 derimot, er ikke så vanskelig.  

 

 

 

 

Ehh. Det blir utrolig bra nedlastingfunksjoner når xbox live kommer. Bra tilgang til nye brett og andre oppdateringer.

Lenke til kommentar

ohyeah!

 

Kjøpte dessverre gamecuben for to uker siden, litt dårlig timing, sånt sett.

 

Men stakk ned på RAM og ROM på byporten (før de hadde annonsert den enorme prisreduksjonen), der fikk jeg 1 gamecube, 2 kontroller, 2 spill og en memory-sak.. -- Alt for 1695,-

 

Etter å ha regnet litt på elkjøp-prisene har jeg konkludert med at det faktisk ble billigere på ram og rom, enn med de nye prisene..

 

rart?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...