Gå til innhold

Bare tolv dager igjen – få billig Ekstra-medlemskap


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligheten til å slå av sporing? hva mener dere med det?

jeg trodde at det var ulovlig med å spore privatpersoner i kongeriket Norge, så fremt du ikke er Politiet eller spesialtillatelse fra dem.

Det er heller ikke lov til å benytte cookies til å aktivt spore besøkende, men kun benytte de i analyse verktøy til å forbedre eget innhold, osv..

Dersom en bruker ikke ønsker "sporing" så kan man også slå av cookies i browseren, så jeg er litt usikker på hva dere mener med å slå av sporing :)

Lenke til kommentar

Muligheten til å slå av sporing? hva mener dere med det?

jeg trodde at det var ulovlig med å spore privatpersoner i kongeriket Norge, så fremt du ikke er Politiet eller spesialtillatelse fra dem.

Det er heller ikke lov til å benytte cookies til å aktivt spore besøkende, men kun benytte de i analyse verktøy til å forbedre eget innhold, osv..

Dersom en bruker ikke ønsker "sporing" så kan man også slå av cookies i browseren, så jeg er litt usikker på hva dere mener med å slå av sporing :)

Hei

 

Takk for tilbakemelding – sporing er kanskje en litt upresis oversettelse :)

 

I likhet med de fleste andre nettsider har vi statistikksystemer som forteller oss om hvor mange som leser sakene våre og hvordan trafikken flyter på siden. Dette er veldig nyttig for oss for å se hvilke saker som engasjerer leserne og å forbedre navigasjonen på siden.

 

I tillegg har alle annonsebannere egne koder som lar annonsør se hvor mange ganger annonsene deres er vist og klikket på.

 

Ekstra-medlemmer kan skru av begge disse kodene om de ønsker det.

 

Du kan lese mer om personvernspolicyen vår her:

http://www.tek.no/personvern

Endret av SiR0
Lenke til kommentar

Hadde 29,- fra starten, men måtte oppdatere betalings-info på PayPal da visa-kortet utgikk på dato,

da fikk jeg ikke beholde 29, og må nå betale 39, også skal dere ytterligere øke det til 49?

 

Fortsetter dere slik er veien til AdBlock-alternativene ganske kort.

 

Hei

 

Det hørtes ikke bra ut.

 

Om vi ikke klarer å trekke kortet ditt blir det sendt ut to varslinger på epost med én ukes mellomrom før abonnementet stenges. Så lenge du oppdaterer kortinformasjonen skal du ikke miste den lave prisen.

 

Om noe har gått galt med trekken din, så send oss gjerne en epost på [email protected], så kikker vi på det.

Lenke til kommentar

 

Hadde 29,- fra starten, men måtte oppdatere betalings-info på PayPal da visa-kortet utgikk på dato,

da fikk jeg ikke beholde 29, og må nå betale 39, også skal dere ytterligere øke det til 49?

 

Fortsetter dere slik er veien til AdBlock-alternativene ganske kort.

Hei

 

Det hørtes ikke bra ut.

 

Om vi ikke klarer å trekke kortet ditt blir det sendt ut to varslinger på epost med én ukes mellomrom før abonnementet stenges. Så lenge du oppdaterer kortinformasjonen skal du ikke miste den lave prisen.

 

Om noe har gått galt med trekken din, så send oss gjerne en epost på [email protected], så kikker vi på det.

 

 

Hei,

 

Takk, kan gjøre det.

Ha en god helg =)

Lenke til kommentar

Kan ikkje dykk berre skjule alle ekstra artiklane for oss som ikkje betaler?

 

For meg som ikkje betaler så synst eg det er meir irriterande med slike "ekstra" saker enn annonser, fordi det blir publisert som ein artikkel, men som eg ikkje har tilgang på.

 

Eg har for eksempel slutta å lese VG på grunn av at framsida er full av irriterande VG+ saker.

Lenke til kommentar

Kan ikkje dykk berre skjule alle ekstra artiklane for oss som ikkje betaler?

 

For meg som ikkje betaler så synst eg det er meir irriterande med slike "ekstra" saker enn annonser, fordi det blir publisert som ein artikkel, men som eg ikkje har tilgang på.

 

Eg har for eksempel slutta å lese VG på grunn av at framsida er full av irriterande VG+ saker.

 

Det er markedsføringstriks som får prøver å få deg til å abonnere :)

Lenke til kommentar

 

Kan ikkje dykk berre skjule alle ekstra artiklane for oss som ikkje betaler?

 

For meg som ikkje betaler så synst eg det er meir irriterande med slike "ekstra" saker enn annonser, fordi det blir publisert som ein artikkel, men som eg ikkje har tilgang på.

 

Eg har for eksempel slutta å lese VG på grunn av at framsida er full av irriterande VG+ saker.

Det er markedsføringstriks som får prøver å få deg til å abonnere :)

 

Det er ikke gøy å bruke et nettsted der forsiden er full av triks.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikkje dykk berre skjule alle ekstra artiklane for oss som ikkje betaler?

 

For meg som ikkje betaler så synst eg det er meir irriterande med slike "ekstra" saker enn annonser, fordi det blir publisert som ein artikkel, men som eg ikkje har tilgang på.

 

Eg har for eksempel slutta å lese VG på grunn av at framsida er full av irriterande VG+ saker.

Da vil jo ingen få mulighet til å se hva slags saker man kan betale ekstra for å se, ergo må man med vilje oppsøke det noe som er svært lite sannsynlig. Kall det gjerne markedsføringstriks, men å skjule alle ekstra-artiklene ville vært direkte idioti

 

 

Kan ikkje dykk berre skjule alle ekstra artiklane for oss som ikkje betaler?

Det er markedsføringstriks som får prøver å få deg til å abonnere :)

 

Jeg liker å kalle det for den verden du lever i hvor du jobber for å tjene penger som du bytter i varer og tjenester slik at du slipper å lage alt du trenger selv. Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...