Gå til innhold

SNIKTITT: Halo: The Master Chief Collection

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn som jeg har forstått det så kan man spille multiplayermaps fra Halo 2 med Halo 2 gameplay, maps fra Halo 3 med Halo 3 gameplay osv i alle 4 spillene.. Dette er jo bare en våt drøm for oss gamle Halofans :D

Halo 2 blir det best spillet Xbox One noen gang kommer til å få.

• Liker 1
Skrevet

Dette var en gledelig nyhet for meg som ennå ikke har spilt Halo..

Men, et spørsmål: Det snakkes om Master Chief-serien.. Vil dette si at det er noen Halo-spill som ikke er med, og som jeg går glipp av, eller er absolutt alt med?

Skrevet

Du går glipp av noen spill ja. I Halo-serien er det laget flere spill hvor hovedkarakteren ikke er Master Chief. Disse er ikke inkludert. Du får som sagt Halo 1, Halo 2, Halo 3 og Halo 4 i denne pakken. Spillene som ikke er inkludert er Halo: ODST og Halo: Reach, samt RTS-spillet Halo: Wars.

• Liker 1
Skrevet

Håper på de lager en collection for PC også, men dette er vel bare å drømme om kan jeg tenke meg :(

+1

Men skjer neppe, utenom halo 1 som har vært ute en stund..

microsoft: must. keep. exclusitivity.

Skrevet

Håper på de lager en collection for PC også, men dette er vel bare å drømme om kan jeg tenke meg :(

+1

Halo 2 er jo og ute på PC :)

Skrevet

+1

Halo 2 er jo og ute på PC :)

Joda, men hadde vært fint med et av de nye Halo spillene.

Skrevet

Reach og ODST følger ikke med. Kun 1-4.

Du går glipp av noen spill ja. I Halo-serien er det laget flere spill hvor hovedkarakteren ikke er Master Chief. Disse er ikke inkludert. Du får som sagt Halo 1, Halo 2, Halo 3 og Halo 4 i denne pakken. Spillene som ikke er inkludert er Halo: ODST og Halo: Reach, samt RTS-spillet Halo: Wars.

Takk for svar! :)

Reach og ODST-spillene, er dette noen "perler av spill" som jeg ved dette kjøpet går glipp av? Merk at jeg ikke er interessert i multiplayerdelen, kun singleplayer. Eller kan disse gå meg fint forbi?

Takk igjen!

Skrevet (endret)

ODST er ikke spesielt bra, men jeg likte Reach. Ingen av spillene er direkte relevante til historien i Master Chief-serien. ODST handler om Orbital Drop Shock Troopers (menneskelige grunts mer eller mindre) og foregår samtidig med hovedhistorien (tror jeg), mens Reach er en prequel.

Endret av HansiBanzi
  • 1 måned senere...
Skrevet

Tror dette kan være den eneste grunnen til at jeg har ekstremt lyst på en Xbox One! Halo 2 multiplayer må jo være en av historiens beste FPS-opplevelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...