Gå til innhold

Fotball-VM 2014: Odds- og tippetråd


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brasil har et enormt press på seg og de kommer garantert til å gå hardt ut. Kroatia blir mindre farlig siden Mandzukic er ute med karantene. Dessuten har Brasil flere spillere i god form som Marcelo, Neymar og Hulk. Jeg tror Brasil blir å score 3-4 mål. Derfor blir et overspill naturlig for meg.

 

Liten verdi i ren Brasil-seier så jeg dobler pengene mine med spillet:

Over 2,5 mål totalt til 2.06 i odds @Unibet.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Droppet å tippe på dagens kamp grunnet høy usikkerhet. Brasil burde vinne, men deres lag har ikke bevist å takle presset enda, så jeg holder meg unna dagens.

 

I morgen så har Nederland fått en helt sinnsyk odds på over 5 mot Spania. Selv om Spania er favoritt, så er det langt fra overkjøring i den matchen altså.

 

Tror forøvrig man kan tenke å bette litt framover på Nigeria med seier over Iran, og at både Hounduras og Australia taper med 2 siffre i første match.

Lenke til kommentar

Vel, jeg og en kompis spille igjennom hele VM på FIFA 14.... Sveits, *kremt*... Vant finalen mot Nederland 1-0... Oddsen for at det skal skje er nok helt sinnsyk (Sveits måtte og slå Portugal og Spania i sluttspillet..... :rofl::rofl::rofl: )....!

 

Men in real life har jeg stor tro på at Bosnia kan gjøre det bra :)

 

Så noen kloke hoder, gi meg oddsen på at Sveits vinner VM finalen mot Nederland 1-0

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...