Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor langt inn må man kjenne for å kjenne om jenta er kåt?


Anbefalte innlegg

hallo!:)

Holder på med ei jente der begge to er jomfrue. Jeg har veldig lyst og ned å rote litt men er så nervøs for å gå ned i tilfelle ho ikke er våt..

Her om dagen tok jeg mot i meg til å gå ned, og når jeg kom til "hullet" (vagina) så kjente jeg bare på yttersiden eller rundt en neggel lengde inn og føltes uvanlig tørrt ut.. Er dette vanlig, måtte jeg bare kjent litt lenger inn?

fikk omtrent angst etter å kjenne, haha!

dette var etter langt "forspil" men beføling og kyssing osv



Anonymous poster hash: cf50e...16f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, trenger overhodet ikke gå langt inn, når jentene blir våte så vil du merke det på ytre kjønnslepper.

Kan være lurt å bruke glidemiddel på kondomen dersom det gjentar seg med tørrhet hos jenta.

 

Du er ikke litt for ung for dette da, siden du tydeligvis ikke har hatt seksual-undervisning enda? :)

Lenke til kommentar

Altså, ikke kjenn etter. Å gå rett på hullet for å sjekke om jenta er våt er som å kaste på potetmel, vips er all kåthet og fuktighet borte. Ta det med ro, kos med klitoris og driv der nede en stund. Forspillet må jo inkludere litt fingring også, og da mener jeg ikke inni skjeden, men utenpå.

Lenke til kommentar

Nei, trenger overhodet ikke gå langt inn, når jentene blir våte så vil du merke det på ytre kjønnslepper.

Kan være lurt å bruke glidemiddel på kondomen dersom det gjentar seg med tørrhet hos jenta.

 

Du er ikke litt for ung for dette da, siden du tydeligvis ikke har hatt seksual-undervisning enda? :)

 

 

haha !

 

er 21år..

 

 

Anonymous poster hash: cf50e...16f

Lenke til kommentar

 

Lurer også på hvordan kan man stimulere klitoris?

 

Før når jeg har fingra jenter så har jeg bare fingra dem for skjønner ikke hvordan i huleste man skal håndtere klitorisen

 

Er elendig til dette, men liker denne jenta virkelig godt og vil bare hos beste.

 

 

 

Anonymous poster hash: cf50e...16f

 

 

Føler dette blir veldig detaljert her nå, men :p

 

Du må finne ut hva jenta liker. Og gå sakte frem. Vi blir ofte kåte fra hodet om du skjønner, hvis vi ikke er komfortable i situasjonen så blir vi ikke kåte samme hvor mye riktig du gjør. Og alle er forskjellige. Snakk med henne mens du gjør det, spør om det er godt, spør om hun kan vise med hånda si. Og vær forsiktig, det er mange ganger mer følsomt enn feks pikkhodet deres. Det nærmeste dere kommer til samme følsomhet blir vel strengen.

 

Du kan bruke en finger på klitoris og bare stryke over feks, og så spør du henne for å finne ut hva mer som blir riktig. De færreste jenter får orgasme av det som skjer inni, vi må ha stimuli utenpå også, dvs klitoris. Prøv å lytt til pusten på jenta, om hun stønner, finn ut hva som er godt for henne ved å se på reaksjonen hennes. Det hun liker fortsetter du med. Og ikke vær redd for å snakke mens man har sex, det er helt naturlig at man må bruke ord for å forklare riktig ;)

Lenke til kommentar

 

 

Lurer også på hvordan kan man stimulere klitoris?

 

Før når jeg har fingra jenter så har jeg bare fingra dem for skjønner ikke hvordan i huleste man skal håndtere klitorisen

 

Er elendig til dette, men liker denne jenta virkelig godt og vil bare hos beste.

 

 

 

Anonymous poster hash: cf50e...16f

 

 

Føler dette blir veldig detaljert her nå, men :p

 

Du må finne ut hva jenta liker. Og gå sakte frem. Vi blir ofte kåte fra hodet om du skjønner, hvis vi ikke er komfortable i situasjonen så blir vi ikke kåte samme hvor mye riktig du gjør. Og alle er forskjellige. Snakk med henne mens du gjør det, spør om det er godt, spør om hun kan vise med hånda si. Og vær forsiktig, det er mange ganger mer følsomt enn feks pikkhodet deres. Det nærmeste dere kommer til samme følsomhet blir vel strengen.

 

Du kan bruke en finger på klitoris og bare stryke over feks, og så spør du henne for å finne ut hva mer som blir riktig. De færreste jenter får orgasme av det som skjer inni, vi må ha stimuli utenpå også, dvs klitoris. Prøv å lytt til pusten på jenta, om hun stønner, finn ut hva som er godt for henne ved å se på reaksjonen hennes. Det hun liker fortsetter du med. Og ikke vær redd for å snakke mens man har sex, det er helt naturlig at man må bruke ord for å forklare riktig ;)

 

 

 

hhehe, ja hørest faktisk logisk ut... ja forsiktig, altså mer sån kiling/stryking som om jeg skal kile noen på armen?:p Er de som strengen så har jeg vørt ALLT for harhendt før, haha! off stakkars damer!

 

Hva synst dere jenter om å bli styrkt på klitorisen utenfor trusa?

Hva med og åpne opp de ytre kjønnslpeppene for å komme mer til klitorisen?

 

og et domt spørsmål til, skal klitorisen også bli våt? Og eventuelt, kan man berøre denne før den er våt for å gjør hun kåt?

 

takk:)

 

 

 

 

Anonymous poster hash: cf50e...16f

Lenke til kommentar

Tørt mot tørt fungerer som regel dårlig der nedentil, ville absolutt anbefalt deg å kjøpe glidemiddel før du begynner å styre med klitorisen. Kommunikasjon er jo også greit å ha under forspill, du kan jo få ho til å styre hånda di for å finne et tempo som hun liker. Vi gutter feiler ofte på det området å tror at å gnikke fortest mulig der nede er det beste for jenta. Ho kjenner kroppen sin bedre enn deg så få ho til å vise deg hva som er best for ho er mitt råd.

Lenke til kommentar

Klitoris blir ikke våt ved forspill. Den er heller ikke tørr, men myk og...tja, ikke tørr. Det kommer ann på hva fu mener går kategorien tørr. Klitoris kan du gjerne(du bør helst gjøre det!) berøre under forspill siden det er jo hovedknappen hos de fleste jenter, den som kan få ei jente kåt selvom hun ikke er kåt i det hele tatt. Klitoris er jo det som gjør at vi jenter får orgasme. Berøres den riktig så gir det veldig mye nytelse. Det beste er å be jenta om hva hun liker du når du berører klitoris. Noen liker at det blir berørt hardt. Andre lette sirkelbevegelser. Vi har forskjellige meninger om hva som er best. Så spør om du virkelig vil lære hva jenta di foretrekker.

Det er et minus hos mange jenter når sexen er overstått og klitoris delen har vært utelatt.

Endret av MoonLight
Lenke til kommentar

Du trenger ikke gjøre noe hokkus pokkus med fingrene, bare gli håndflaten fra nedre magen, ned over musa, når du er komt til enden, legger du lett trykk og stryker tilbake oppover. Dette repeterer du mens du oppfører deg som en kåt person.... puste, ta på, kline, du vet..... damene liker dette.

 

Ikke begynn med en finger her og en finger der først..... stryk med litt trykk-kontroll over musa gjør underverker.

 

Ikke sant damer?



Anonymous poster hash: f34db...098
Lenke til kommentar

Klitoris blir ikke våt ved forspill. Den er heller ikke tørr, men myk og...tja, ikke tørr. Det kommer ann på hva fu mener går kategorien tørr. Klitoris kan du gjerne(du bør helst gjøre det!) berøre under forspill siden det er jo hovedknappen hos de fleste jenter, den som kan få ei jente kåt selvom hun ikke er kåt i det hele tatt. Klitoris er jo det som gjør at vi jenter får orgasme. Berøres den riktig så gir det veldig mye nytelse. Det beste er å be jenta om hva hun liker du når du berører klitoris. Noen liker at det blir berørt hardt. Andre lette sirkelbevegelser. Vi har forskjellige meninger om hva som er best. Så spør om du virkelig vil lære hva jenta di foretrekker.

Det er et minus hos mange jenter når sexen er overstått og klitoris delen har vært utelatt.

 

 

Klitorisen var myk som en pute og hang på en måte ut så må jo vert lit kåt? haha :p

 

Ja må vel manne meg opp til å spørr, men virker litt gøy ut å ha litt kunskapp..

 

Anonymous poster hash: cf50e...16f

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg vært bortpå så mange jenter selv da, siden jeg er jente, men når jeg blir våt så kommer det som regel ut av de ytre kjønnsleppene. MEN! Noen ganger kan det se/føles tørt ut på utsiden, men hvis man skiller leppene så er det plenty vått rett på innsiden :) . Kan hende hun har litt mentale sperrer og er nervøs siden hun er jomfru, det er vanlig. Da er det vanskeligere å bli våt.

 

Det kan være vondt å bli tatt på klitten når den er tørr og man ikke er "i gang", da tenker jeg på hvis du drar huden tilbake og tar rett på klitoris (det er jo ofte en liten hudfold over selve klitoris). For min egen del liker jeg å bli tatt på forsiktig i starten, det varierer jo fra jente til jente hvor følsom vi er - men jeg kjenner det jo godt om en hånd bare stryker forsiktig utenpå trusa :) . Så kan han heller ta i mer litt og litt.

Du kan også bruke håndflaten og stryke på områdene rundt selve vaginaen, altså mellom låret og vagina. Det kan være spennende og opphissende. Klitorisen stopper jo ikke bare med bråstopp der hvor du SER at den slutter - den går lengre inn i huden. Derfor kan det også være deilig hvis du tar litt på områdene rundt (med litt mer enn bare en pekefinger som usikkert pirker rundt og som man såvidt kjenner noe av, da).

 

Det er kanskje ikke så lett hvis dere begge er uerfarne å fortelle/vise hverandre hva dere liker, men gjør et forsøk? :) Det er jo ikke sikkert hun har så mye erfaring med peniser heller, hvis hun er jomfru.

 

Alle vaginaer er jo litt forskjellig, du har kanskje sett bilder/film :p . Tenker mest på at derfor varierer det med klitoris hva som er deilig/ubehagelig og hvordan du kan ta på oss. Klitoris fylles med blod når vi blir opphisset (også i varierende grad!), noen blir ganske store og hovne mens andre er veldig små. At den stikker litt ut uansett er vanlig.

JEG må være våt/han må bruke spytt hvis han/jeg skal ta rett på klitorisen (tenker hvis du drar huden tilbake og tar direkte på den). Kan fint ta på den utenpå huden som er over, men den er for følsom til at det går an å ta på den uten litt smøring. Liker det best hvis han bruker mye av overflaten på fingeren til å stryke på den og ikke at det går for fort (kjenner faktisk veldig lite hvis han bare peiser på i 140 med fingern). Men igjen; smak og behag :D .

 

 

Gipsavstøpning av forskjellige vaginaer:

http://www.wooloo.org/public/userfiles/jamiemccartney/images/20130124105947_IMG_0612.JPG



Anonymous poster hash: 7839f...3d1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tafs litt andre steder først. Rumpe, lår, pupper, slikk henne på halsen/nakken. Du trenger ikke stikke hånden i trusen for å sjekke om hun er kåt. I såfall er hun ikke kåt. Du hører på pusten og merker på bevegelsene hennes om hun er kåt. Finnes ikke noe mer turn off enn gutter som stikker hånden rett i trusene og opp i sprekken.

Lenke til kommentar

Det er også lov å spørre dama om en komplett brukermanual da alle kvinner virker til å være koblet opp på forskjellige måter ;)

Dagens :p Fikk for meg rare bilder av folk som stopper midt i akten og sier "Herrigud da man, har du ikke lest manualen jeg ga deg, side 8 punkt 2.34-B sier at jeg ikke liker det på den måten"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...