Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Føler meg avslappet og kreativ når beruset


Fjellrapp

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg avslappet, kreativ og ro i sjelen når jeg drikker.

En flaske vin eller en six pack når jeg er alene, det er alltid da jeg får de beste tankene og uten trøttheten som kommer underveis ville jeg vært en utrolig produktiv fyr..

 

Hvilke stoffer gjør at dette skjer? Finnes det noe man kan ta for å få tilsvarende mentale forandringer uten å bli beruset og trøtt? Altså feks kan kjøre bil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Det er effekten av at hukommelsen som blir svekket som forsterker dine tanker under rusen.

 

Du lever i nuet, ingen tanker om fremtiden eller fortiden (tatt med en klype salt).

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Pass på så den gode følelsen ikke tar overhånd, skummel vei og rusle ned når du begynner og tenke på det sånn

 

Men det har med at du frigjør hue for minner og bekymringer, du tenker ikke stort på ting som har skjedd eller ting som skal skje og det er derfor du kan se at det er samme "idioten" som lager bråk på fest hver gang, for han glemmer rett og slett at han har gjort det for og at konsekvensene ligger forann

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

What, dersom den gode følelsen hadde tatt overhånd hos alle hadde vi ikke trengt å krige <3

 

Og det Eriksen sier kan oppsummeres med å leve i nuet, klarer du det i hverdagen har du et fint liv foran deg.

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

What, dersom den gode følelsen hadde tatt overhånd hos alle hadde vi ikke trengt å krige <3

 

Og det Eriksen sier kan oppsummeres med å leve i nuet, klarer du det i hverdagen har du et fint liv foran deg.

Sant nok det men var det ikke en periode i Norge hvor nesten hele landet gikk konkurs fordi alle var dritings ?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

What, dersom den gode følelsen hadde tatt overhånd hos alle hadde vi ikke trengt å krige <3

 

Og det Eriksen sier kan oppsummeres med å leve i nuet, klarer du det i hverdagen har du et fint liv foran deg.

Sant nok det men var det ikke en periode i Norge hvor nesten hele landet gikk konkurs fordi alle var dritings ?

 

 

Men det har jo ikke noe om den gode følelsen å gjøre :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

i-540bbe4a63f26a780e34fbdcd3a7fecd-2007-

 

 

Dette fenomenet går under navnet Ballmer Peak :-)
Merk at ferdighetene synker fort om du tar i for hardt med alkoholen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...