Gå til innhold

Watch Dogs setter rekord i antall forhåndsbestillinger


Anbefalte innlegg

Det eneste spillet jeg ikke har likt er et jeg ikke forhåndsbestilte, og jeg har altså aldri bomma på en forhåndsbestilling. Selvsagt bør man forhåndsbestille dersom man liker det.

 

Etter grafikk løyner og spillet viser seg å være assassins creed med hacking så blir dette en gledelig piratkopiering for meg :)

Så du innrømmer å være pirat for ting du har dratt ut av egen bakdel? Grafikken i spillet er etter alt å dømme som den alltid har vært, og det ligner da ikke på Assassin's Creed i det hele tatt. Kan du ikke bare innrømme at du liker å ta ting istedenfor å bortforklare deg med sprøyt? Ingenting er mer irriterende enn uærlige mennesker som mener de har krav på alt mulig.

 

Nei, jeg er redd for å innrømme sånt for da kan noen jeg ikke kjenner på et forum like meg mindre... Jeg kjøper når jeg er bombesikker, laster ned når jeg er usikker for så å kjøpe om spillet viser seg å være verdt pengene. Jeg er ikke en klovn som folk flest å går i samme fella gang på gang. I dag skal utgivere bevise at spill er på høyde med hva de annonserer (noe som ofte ikke er tilfellet).

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg er redd for å innrømme sånt for da kan noen jeg ikke kjenner på et forum like meg mindre... Jeg kjøper når jeg er bombesikker, laster ned når jeg er usikker for så å kjøpe om spillet viser seg å være verdt pengene. Jeg er ikke en klovn som folk flest å går i samme fella gang på gang. I dag skal utgivere bevise at spill er på høyde med hva de annonserer (noe som ofte ikke er tilfellet).

 

Sniker du deg inn på kino, for å se om filmen er bra, også betaler du etter filmen om du synes det var verdt det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjøper ikke en eneste film. Laster ned 100%

Trist at du har så dårlige holdninger. Særlig nå som film, spill og serier er lett tilgjengelig på nett.

 

Du kan iallefall ikke klage på at mange spill krever nettilkobling.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

 

Kjøper ikke en eneste film. Laster ned 100%

Trist at du har så dårlige holdninger. Særlig nå som film, spill og serier er lett tilgjengelig på nett.

 

Du kan iallefall ikke klage på at mange spill krever nettilkobling.

 

 

En film tilgjengelig på den tjenesten, en annen på den tjenesten og så har du dem som ikke blir tilgjengelig noenplass. Nei, holder meg til de tjenestene som har alle, og i tillegg gratis i stedet for å ha en 15 blodigler som suger litt og litt av bankkontoen min. Liker du å kaste bort penga til grådige beist, så får det være din ting

Lenke til kommentar

Det er ikke alltid noen smal sak og pirate Ubisoft spill med Uplay registreringer og hele hopprennet, tror jeg heller bare hadde hostet opp de i underkant av 300,- det koster på for eks Gamesplanet. Eneste gyldige grunn til å pirate ett spill er om man bare skal prøve det før evnt kjøp spør du meg. Viser det seg at det er dritt, ja så gjorde du noe lurt. Er det fett, så løp og last slik at det blir flere liknende spill i framtiden.

 

Uansett, kun 10 dager igjen nå to the moment of truth! Kan ikke annet enn å glede seg! :)

 

Og foresten, grattulerer med dagen my fellow gamers!

Lenke til kommentar

Watch Dogs blir definitivt det første og siste spillet jeg forhåndsbestiller. Dette ble bestilt i november en gang da Komplett hadde det på tilbud (med release mot juletider). Some andre har poengtert i tråden allerede, så er dette spillet et godt eksempel på hvorfor preorder er noe tull.

 

I tillegg kan du banne på at ubisoft vil prøve å skvise mer penger ut av deg i form av dlc'er, season pass og annen dritt. (Slik som alle andre utgivere gjør for tiden)

 

Nei, det er faktisk bedre og mer lønnsomt å vente på "game of the year" edition av spill man vil ha, da følger det med alt av ekstrainnhold til en brøkdel av nyprisen på det opprinnelige spillet, selv om man må vente mot slutten av året før det kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...