Gå til innhold

Netflix satt opp prisen i Norge – i Danmark går den ned

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

piratebay er gratis :) og har mer innhold

Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.j

Skrevet

Så det å slenge på 10 kroner til som skal i lomma på AT&T og Comcast er altså greit? Og med norsk utvalg (Les dårlig utvalg) av serier? Det med å slenge seg på amerikansk må dere huske på at det er IKKE! merk IKKE en lovlig løsning om du spør bransjen. Merk saken i Australia for en stund tilbake, og når dette tar av like mye her til lands så kommer MAFIAAen sutrende med Tajik i ryggen, Netflix kan øke prisen etter det store ønskede konkursraset i underholdnings bransjen.

Jeg er redd for at store deler av MAFIAAen har problemer med å akseptere de lave prisene til Netflix, og derfor velger å holde sitt utvalg utenfor. Ved å øke prisene vil aksepten gå noe opp, og dermed også utvalget.

Ut over det synes jeg prisene hos Canal Digital er mer å klage på enn prisene hos Netflix, jeg betalte nettopp regningen der og den var på tigangen. Jeg antar jeg blir en betalende Netflix-kunde så snart mitt underholdningsbehov kommer tilbake og jeg får bestemt meg for hvordan jeg skal spille det av på TV'n.

Skrevet (endret)

Glad jeg kansellerte abn når netflix lekte med tanken på å justere prisene. Netflix, Spotify eller andre strømmetjenester har vært store skuffelser. De har ikke noe av det jeg vil ha.

Et raskt google søk så har jeg det jeg trenger, dog fra den ulovlige delen av internett.

Spotify har ikke noe du vil ha ...? Så du sier altså at du ikke liker en eneste av de drøyt 20 millioner sangene som er på Spotify ...? Hvis det stemmer er du utrolig sær. Hva er det Spotify ikke har egentlig?

Ellers er jeg enig i at Netflix sitt utvalg er noe mangelfullt slik det er nå. Ikke i forhold til prisen nødvendigvis, men som erstatning for diverse mer eller mindre lovlige metoder er Netflix relativt mangelfullt. Som jeg har sagt før betaler jeg gledelig 300 kroner i måneden eller mer for mesteparten av det som finnes av innhold, selv om jeg forstår at vi ikke kan få ting med en gang de kommer.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Skrevet

As a thank you for being a member of Netflix already, we guarantee that your plan and price will not change for two years.

Er fornøyd jeg O:-)

Garantert 79,- pr.mnd frem til 9.Mai-2016

Iflg luxusfellen det det koster for en baconpølse og en redbull.

Sytepaver....

En luksuspølse :p

Skrevet

Glad jeg kansellerte abn når netflix lekte med tanken på å justere prisene. Netflix, Spotify eller andre strømmetjenester har vært store skuffelser. De har ikke noe av det jeg vil ha.

Et raskt google søk så har jeg det jeg trenger, dog fra den ulovlige delen av internett.

Riktig, betalingstjenester kan fortsatt ikke konkurrere med pirates selv i 2014.

Skrevet

Så det å slenge på 10 kroner til som skal i lomma på AT&T og Comcast er altså greit? Og med norsk utvalg (Les dårlig utvalg) av serier? Det med å slenge seg på amerikansk må dere huske på at det er IKKE! merk IKKE en lovlig løsning om du spør bransjen. Merk saken i Australia for en stund tilbake, og når dette tar av like mye her til lands så kommer MAFIAAen sutrende med Tajik i ryggen, Netflix kan øke prisen etter det store ønskede konkursraset i underholdnings bransjen.

Hva er MAFIAA?

Skrevet (endret)
og derfor velger å holde sitt utvalg utenfor. .

Eller det er så enkelt at andre har rettighetene på det du vil se. For eksempel er Hobbiten tilgjengelig via Netflix i England, men ikke Norge eller USA

Endret av Wiziwig
Skrevet

og derfor velger å holde sitt utvalg utenfor. .

Eller det er så enkelt at andre har rettighetene på det du vil se. For eksempel er Hobbiten tilgjengelig via Netflix i England, men ikke Norge eller USA

Også der vil en prisøking muligens gjøre en forskjell i utvalget, for det er ingen tvil om at rettigheter er en kjøpsvare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...