Gå til innhold

Tvillingsjel og LiamH blir moderatorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig at du klarte å gjøre en meget positiv post, om til noe negativt.

Tror tesene dine har opphav fra en annen galakse.

 

Gratulerer både LiamH og Tvillingsjel!

Ser ingen negative aspekter ved å ha flere moderatorer på et såpass stort forum.

Om noen blir bitre for at de ikke ble valgt, så er det deres sak. Om det er rette tråden å ta det i, er en annen sak. Smil til verden og verden smiler til deg :p

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

såså jenter, nå må vi ikke lage oppstyr - vent nå til det tar løs i tråder som krever sin moderator, så kan jamringen fortsette der

 

se på pene bilder heller .. :)

 

10_Rikardsen5_%C3%98rnestup_HS.jpg

Lenke til kommentar

Looooooooooool, Tvillingsjel moderator.

 

Tesen om at så lenge man ligger med en moderator så blir man moderator selv: BEKREFTET.

 

Vel, hvis tesen skal holde seg så må man nesten ligge med en moderator og så bli moderator. Den faller hvis man ligger med en moderator og da ikke blir moderator. Du er velkommen til å prøve! (Noterer meg at jeg er glad jeg er admin)

 

For ordens skyld så er det ikke andre moderatorer som velger hvem som blir moderator så da har nok personlige relasjoner mellom moderatorer veldig lite å si. Det vi ser på er hvem som bidrar både i forumet og internt i teamet og som har et engasjement som vi vil bruke til å gjøre forumet bedre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Tesen om at så lenge man ligger med en moderator så blir man moderator selv: BEKREFTET.

 

Dette er bare tull. Ingen av moderatorene jeg lå med kunne få meg forfremmet, så det stemmer ikke. Alle forum-veilederne var også totalt bortkastet energi... :ermm:

 

Når det er sagt, så takker jeg for alle gratulasjoner! :)

Endret av LiamH
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Du.. *Snufs*.. Hoppet over meg :(

 

Nei, nei... Jeg tok bare feil av deg og L4r5. Jeg droppet derfor gliden siden jeg vet at du alltid husker på den. L4r5, derimot, trodde jeg var deg og tok det derfor også som en selvfølgelighet at det var ordnet med glid. Derfor ble du liggende alene med glid, mens jeg gikk løs på L4r5 uten. Hvorfor jeg ikke merket at det var tørt, vet jeg ikke. Kanskje L4r5 er naturlig fuktig...? :ermm:

 

Disse forum-orgiene er uansett bestandig bare rot. Det er alltid flere som går gråtende hjem, dog av ulike årsaker som vi her ser. :nei:

 

Vi må finne et mer opplyst lokale neste gang...

 

Endret av LiamH
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Så ikke denne artikkelen før nå, gratulerer til dere begge :)

 

Dere kommer sikkert til å gjøre en fantastisk jobb

 

 

Looooooooooool, Tvillingsjel moderator.

 

Tesen om at så lenge man ligger med en moderator så blir man moderator selv: BEKREFTET.

Virkelig? Tvillingsjel har fått jobben som moderator fordi hun har gjort seg fortjent til den, man ligger ikke med noen for å få en stilling...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...