Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Kjøper vil heve kjøpet av motorsykkel - hjelp


kvalheim1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forsto førstepost slik at punkt 3 ikke var opplyst om, men at punkt 1 og 2 var det.

Sykkelen startet når jeg sendte den - de kjørte den også selv og da må de ha startet den, så problemet har oppstått når de mest sannsynlig har skrudd på sykkelen selv.

 

EDIT:

Punktene er det kjøperen mener er mangler om jeg ikke har opplyst om. punkt nr. 2 ble opplyst om, og står i kontrakten og. De ringte meg og ang. clutchen og jeg ga dem en veldig god forklaring på dette, og hvordan unngå det. ikke en mangel i mine øyne, ettersom du finner det på helt nye mopeder. Punkt 3 har de forårsaket selv

Endret av kvalheim1
Lenke til kommentar

 

Ok, nytt for meg ihvertfall, så akkurat her kan jeg skjønne kjøperens perspektiv (var det forresten en MC eller en moped det var snakk om, ble litt forvirret av siste innlegg)

 

AtW

Beklager - er en moped

 

 

Ok, personlig hadde jeg nok forventet litt mer skavanker av en litt sliten moped kontra en mc.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Ok, nytt for meg ihvertfall, så akkurat her kan jeg skjønne kjøperens perspektiv (var det forresten en MC eller en moped det var snakk om, ble litt forvirret av siste innlegg)

 

AtW

Beklager - er en moped

 

 

Ok, personlig hadde jeg nok forventet litt mer skavanker av en litt sliten moped kontra en mc.

 

AtW

 

Er ikke en sliten moped. Kjøper du en helt ny moped finner du det samme det. Ikke en mangel spør du meg. Starter du den på riktig måte, merker du ikke dette

Lenke til kommentar

 

 

 

Ok, nytt for meg ihvertfall, så akkurat her kan jeg skjønne kjøperens perspektiv (var det forresten en MC eller en moped det var snakk om, ble litt forvirret av siste innlegg)

 

AtW

Beklager - er en moped

 

 

Ok, personlig hadde jeg nok forventet litt mer skavanker av en litt sliten moped kontra en mc.

 

AtW

 

Er ikke en sliten moped. Kjøper du en helt ny moped finner du det samme det. Ikke en mangel spør du meg. Starter du den på riktig måte, merker du ikke dette

 

 

Ok, den hørtes litt sliten ut i førsteinnlegget ditt, startfusk, sensorer som ikke funker osv.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ok, nytt for meg ihvertfall, så akkurat her kan jeg skjønne kjøperens perspektiv (var det forresten en MC eller en moped det var snakk om, ble litt forvirret av siste innlegg)

 

AtW

Beklager - er en moped

 

 

Ok, personlig hadde jeg nok forventet litt mer skavanker av en litt sliten moped kontra en mc.

 

AtW

 

Er ikke en sliten moped. Kjøper du en helt ny moped finner du det samme det. Ikke en mangel spør du meg. Starter du den på riktig måte, merker du ikke dette

 

 

Ok, den hørtes litt sliten ut i førsteinnlegget ditt, startfusk, sensorer som ikke funker osv.

 

AtW

 

Ser den, men den er langt fra sliten. sensoren ble knust, sluttet bare ikke å funke

Lenke til kommentar

Litt på sidelinja, men jeg ser ikke helt at du skal trenge å forholde deg til andre enn kjøper. Familiemedlemmer, synsere og andre som måtte ha en mening om dette har etter min mening lite med dette å gjøre.

Lurer på om dette fremdeles gjlder om kjøper er under 18 år, og har en verge (far)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...