Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var jeg en bitch?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang fingring, om det er at han føler seg "skitten" som medfører at han ikke gjør det, så kjøp en pakke pcv/latex hansker og gjerne litt glidemiddel. Da er det bare å ta av seg hansken og kaste den, vips like "ren". ;)

 

Men ang topic, synes ikke du var bitch der, kanskje litt edgy, men bitch nei. Han var nok også litt ufølsom der med å foreslå håndjobb!

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde mensen og var kåtere enn aldri før, ville ha sex men han nektet. Ble veldig sur. Så spurte han om jeg kunne gi han en handjob til han kom. Da klikka jeg. Ble verken sex eller handjob. Dessuten slikker eller fingrer han meg aldri.

 

Var jeg en bitch?

 

Anonymous poster hash: 7cfcf...75b

 

Hvorfor er du sammen med en fyr som dette? Det er jo hundrevis av menn som hadde slikket og fingret deg døgnet rundt. Så kutt ut en slik fyr.

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde mensen og var kåtere enn aldri før, ville ha sex men han nektet. Ble veldig sur. Så spurte han om jeg kunne gi han en handjob til han kom. Da klikka jeg. Ble verken sex eller handjob. Dessuten slikker eller fingrer han meg aldri.

 

Var jeg en bitch?

 

Anonymous poster hash: 7cfcf...75b

 

 

Du må skjønne at det ikke er alle som tenner på menstruasjonsblod...

Å spørre om en handjob er da ingenting å klikke for? Litt bitchy spør du meg. Men når han aldri slikker eller fingrer deg så kan han vel ikke kreve så mye heller.

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde mensen og var kåtere enn aldri før, ville ha sex men han nektet. Ble veldig sur. Så spurte han om jeg kunne gi han en handjob til han kom. Da klikka jeg. Ble verken sex eller handjob. Dessuten slikker eller fingrer han meg aldri.

 

Var jeg en bitch?

 

Anonymous poster hash: 7cfcf...75b

 

 

Nei

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Jeg hadde mensen og var kåtere enn aldri før, ville ha sex men han nektet.

Anonymous poster hash: 7cfcf...75b

 

 

Sånt må du lære deg å tåle

 

 

Ble veldig sur.

 

Jada, det går over, og du bestemmer selv når det har gått helt over - ikke være så langsint, for så lite ;)

 

 

Så spurte han om jeg kunne gi han en handjob til han kom.

 

Enten er han litt dum og egoistisk, ellers fleipa han med deg .. :ninja:

 

 

Da klikka jeg.

 

Ja se der, der tapte du igjen .. :p

 

 

Ble verken sex eller handjob.

 

Da fikk dere jo hvilt dere godt, ikke sant .. ;)

 

 

Dessuten slikker eller fingrer han meg aldri.

 

 

 

Folk har så forskjellige matvaner .. sånn er det bare :love:

 

 

 

Var jeg en bitch?

 

Nei, så lenge du ikke forlangte betaling, så synes jeg ikke det :)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...