Gå til innhold

Nokia med råbillig firekjerners Windows-mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

For en fantastisk stor ramme.

Hvis man ikke tenker på apper, så er det kanskje dette som holder meg lengst unna Windows.

Det er virkelig ingen Windows telefoner som er flinke på dette

Bildet er misvisende da ikonene på skjermen ikke går helt ut til rammen. Her er et bedre bilde: http://i.nokia.com/r/image/view/-/3449222/extraHighRes/11/-/Nokia-Lumia-630-hero2.jpg

Samtidig er det "on screen" buttons, så også knappene er en del av skjermarealet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes også Lumia 520 gir ekstreeemt mye for pengene. Mindre skjerm og kun to-kjerne prosessor, men tilgjengelig for rundt 700 kr med operatørlås og 900 kr ulåst. Drøyt billig.

 

Du får Telenor utgaven for 600 hos elkjøp annenhver uke. Ikke en dum telefon for de mindre teknologi interesserte

Lenke til kommentar

Jeg synes også Lumia 520 gir ekstreeemt mye for pengene. Mindre skjerm og kun to-kjerne prosessor, men tilgjengelig for rundt 700 kr med operatørlås og 900 kr ulåst. Drøyt billig.

Den koster 590 kr hos telenor.no

 

Og den er ikke operatørlåst selv vist du kjøper den hos feks expert til 599 kr akkurat nå

Lenke til kommentar

 

Jeg synes også Lumia 520 gir ekstreeemt mye for pengene. Mindre skjerm og kun to-kjerne prosessor, men tilgjengelig for rundt 700 kr med operatørlås og 900 kr ulåst. Drøyt billig.

Den koster 590 kr hos telenor.no

 

Og den er ikke operatørlåst selv vist du kjøper den hos feks expert til 599 kr akkurat nå

 

Vet du hvorvidt Netcomversjonen er låst? Bestilte den i påvente av 630, og for å ha som backuptelefon. Men vurderer å bytte til Banzai

Endret av Zicozz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...