Gå til innhold

Så mye bruker vi i snitt på de største gratisspillene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var ikkje overaska for WoT med tanke på du går sørpe treigt opp uten premium eller spiller med premium tank for og tjene raskere poeng når man fårsat er lav tiar (selv om tanksene ikkje er bedre ein likesinet på same nivå, så tjener man langt mer på ein kamp i høgere tiarene ein 10 kamper på lavere nivå)

 

er ikkje direkte P2W men mer "sørpe" eller pay.

 

er mest overasket over TF2 fårsat har så høge tal ? og er dette tal som gjelder kun penger kjøpt direkte fra shoppen eller via steam trading?

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

var ikkje overaska for WoT med tanke på du går sørpe treigt opp uten premium eller spiller med premium tank for og tjene raskere poeng når man fårsat er lav tiar (selv om tanksene ikkje er bedre ein likesinet på same nivå, så tjener man langt mer på ein kamp i høgere tiarene ein 10 kamper på lavere nivå)

 

er ikkje direkte P2W men mer "sørpe" eller pay.

 

er mest overasket over TF2 fårsat har så høge tal ? og er dette tal som gjelder kun penger kjøpt direkte fra shoppen eller via steam trading?

 

Du kan ikke spille TF2 og ikke kjøpe nøkler til å åpne de mange hundre kassene du etterhvert samler opp ;)

Personlig har jeg brukt utrolig mye på Planetside 2 og ting der er meget dyrt, så er ikke overasket over at den er ganske høyt oppe på listen.

Lenke til kommentar

var ikkje overaska for WoT med tanke på du går sørpe treigt opp uten premium eller spiller med premium tank for og tjene raskere poeng når man fårsat er lav tiar (selv om tanksene ikkje er bedre ein likesinet på same nivå, så tjener man langt mer på ein kamp i høgere tiarene ein 10 kamper på lavere nivå)

 

er ikkje direkte P2W men mer "sørpe" eller pay.

 

er mest overasket over TF2 fårsat har så høge tal ? og er dette tal som gjelder kun penger kjøpt direkte fra shoppen eller via steam trading?

 

Er vell anoy 2 pay som er temmelig vanlig i MMO, dvs du må betale for bank plass / leie, Mount, fast travel, ungå xp tap ved død osv med virkelige penger samt at du kan kjøpe xp boosts og det vanlige.

 

En mer moderne løsning er at du må betale for å åpne bokser noe som gir en mye større sjanse for god loot. Her kan de fort gå over i P2W hvis du i praksis må ha loot fra bokser for å fortsette.

Lenke til kommentar

 

Eh, hva i LoL er pay2win? Du har et forklaringsproblem her... har spilt det i 3 mnd nå og ser ikke helt hva som er p2w der.. ? Gjerne forklar..

 

Fordelene som påvirker gameplay i LoL er mer runes og mer champions tilgjengelige, en som har betalt for å få mer av dette vil alltids ha ett overtak over noen som ikke har gjort det. Alt dette går jo ganske greit under p2w.

 

 

 

Haha, dette er kanskje det dummeste jeg har hørt. Eneste som man ikke får kjøpt med rimlig lett opptjent ingame valuta er kosmetisk. Alt av runer og champions kan kjøpes for valuta man får ingame.

 

Det at man ikke "kjøper" champions for penger i starten er jo bare 100% positivt siden man da må lære seg de 10 championene man blir tildelt i 1 uke gratis hver tirsdag. Når man må ta til takke med disse 10 så lærer man seg disse og skjønner ganske fort hvilke skills og muligheter som ligger bak championen.

 

Så jeg vil gå såpass langt å si at hvis man betaler for alt i LoL så har man en mindre fordel enn om man faktisk tar tiden til hjelp. Runer og slikt er uvesentlig å snakke om siden man starter med "runepage" og før man når level 30 så har man råd til de vitale runene uansett.

Lenke til kommentar

Har sikkert brukt minst 25 euro på tf2.. Men ikke på noen nøkler, bare på hatter og extra inventory plass. Kanskje litt på et våpen en gang men ikke noe mer. Jeg er overrasket over at tf2 ikke er på topp, da jeg faktisk ser premium medlemmer konstant og kanskje 2 av 10 spillere jeg møter er f2p brukere..

Lenke til kommentar

Det morsomme hadde jo vært å se på hvor mange prosent av spillerne som står for så og så mange prosent av pengene

 

Enig, men så tenkte jeg at jeg faktisk har mulighet til å se hvor mye jeg har brukt på PS2 (som ligger overraskende høyt etter min mening).....og det tror jeg ikke jeg vil :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...