Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Er en sang som heter ett eller annet "calling back roots" eller noe sånn ... husker ikke helt, men fant ingeting da jeg søkte på google - så regner med at den ikke het akkurat det, men kanskje noe lignende. Noen som vet? :p

 

Denne? Odyssey - Going Back To My Roots ??

 

Edland

Vet ikke, finner det ikke ut fordi YouTube ikke er helt frisk - men sangen er sånn country Alan-Jackson-ish.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er en sang som heter ett eller annet "calling back roots" eller noe sånn ... husker ikke helt, men fant ingeting da jeg søkte på google - så regner med at den ikke het akkurat det, men kanskje noe lignende. Noen som vet? :p

 

Denne? Odyssey - Going Back To My Roots ??

 

Edland

Vet ikke, finner det ikke ut fordi YouTube ikke er helt frisk - men sangen er sånn country Alan-Jackson-ish.

 

Prøv nå

Odyssey___Going_back_to_my_roots.mp3

Lenke til kommentar

I filmen Kill Buljo, er det en låt de bruker som er hentet fra en annen film. Den låten ( ikke vokal)jeg mener er en slags indianer /prærie musikk, som jeg også har hørt i en annen film. Hvilken musikk er dette, og fra hvilken film kommer den orginalt? Skal bruke denne musikken i en ballettforestilling. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
I filmen Kill Buljo, er det en låt de bruker som er hentet fra en annen film. Den låten ( ikke vokal)jeg mener er en slags indianer /prærie musikk, som jeg også har hørt i en annen film. Hvilken musikk er dette, og fra hvilken film kommer den orginalt? Skal bruke denne musikken i en ballettforestilling. Kan noen hjelpe meg?

Samme sangen som er i The Good, The Bad and The Ugly" tror jeg ... husker ikke artist i huet nå. :p

Lenke til kommentar

Argh, var på treningsstudioet igår, og hørte en sang, var ikke så enormt bra, men vil vite hva den heter. Problemet er at jeg verken vet hvem som spiller den eller hva den heter. Og det var vanskelig å høre hva de sang men tror refrenget låt noe som:

 

(Breaking my seal, yeah breaking my seal, yeah yeah yeah, you're breaking my seal, breaking my seal.) :p Også om igjen et par ganger.

 

Sjangeren var Hiphop/Rap.

Endret av Remains
Lenke til kommentar
I filmen Kill Buljo, er det en låt de bruker som er hentet fra en annen film. Den låten ( ikke vokal)jeg mener er en slags indianer /prærie musikk, som jeg også har hørt i en annen film. Hvilken musikk er dette, og fra hvilken film kommer den orginalt? Skal bruke denne musikken i en ballettforestilling. Kan noen hjelpe meg?

Samme sangen som er i The Good, The Bad and The Ugly" tror jeg ... husker ikke artist i huet nå. :p

Tusen takk , det var akkurat den jeg mente

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den norske versjonen av "Billy Joel - The Longest Time".

Noe av teksten er

Billy Joel : Ooooh oh oh oh, for the longest time.

Norsk : Ooooh oh oh oh, for meg sjøl ei stund

 

Noen tips?

Veit at Bjelleklang har en versjon i hvert fall, "For Meg Sjøl Ei Stønn" heter den vel.
Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Lurer på om noen husker en sang fra tidlig 2000, eller slutten 90-tallet.

Mener den gikk på tv hele tiden på sånne musikkprogram. Musikkvideoen var en animert mus eller noe lignende som gikk gjennom en bane som kan minne om et spill eller noe.

Husker det så vidt.

 

Hadde vert takknemlig om noen huska navnet på den.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den norske versjonen av "Billy Joel - The Longest Time".

Noe av teksten er

Billy Joel : Ooooh oh oh oh, for the longest time.

Norsk : Ooooh oh oh oh, for meg sjøl ei stund

 

Noen tips?

Veit at Bjelleklang har en versjon i hvert fall, "For Meg Sjøl Ei Stønn" heter den vel.

 

Det var det jo såklart! Takker man'....

Lenke til kommentar

Hvilken sang er dette: "There are reasons within....hey now, hey now". Husker ikke noe mer, så fant den ikke ved hjelp av google. Det er en dame som synger. Tror den er en del år gammel.

 

EDIT: Fant det ut; Crowded House - Don't Dream It's Over

Endret av kaka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...