Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

hørte en sang i går.. en norsk sang.kunne høres ut som en typisk russesang og at det var en glamormodell som sang.. men har ikke peiling egentlig. men den gikk noen lunde slik i refrenget tror jeg.. kasta trusa og viste musa i fhm..

 

noen som har peiling på hvilken sang jeg mener?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om noen husker en sang fra tidlig 2000, eller slutten 90-tallet.

Mener den gikk på tv hele tiden på sånne musikkprogram. Musikkvideoen var en animert mus eller noe lignende som gikk gjennom en bane som kan minne om et spill eller noe.

Husker det så vidt.

 

Hadde vert takknemlig om noen huska navnet på den.

John The Whistler - "I'm In Love"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Har en sang som jeg har lurt på lenge. På refrenget holder han tonen sykelig lenge... Lurer på om han synger stay eller noe. (Kan det vere noe med a-ha?) Beklager at jeg ikke kan gi noe mer informasjon, men det er alt jeg husker.

Lenke til kommentar
noen som kan hjelpe meg med to sanger?? ene så jeg videoen til på en bar, var masse forskjellige folk fra forskjellige steder og det var tecnoish med trekkspill. den andre er en kjent party sang der det blir sunget "maaase maasee maaaase eh eh eh" eller no lignende, hjelp!:p

 

bumper min egen:P trenger hjelp!

Lenke til kommentar
noen som kan hjelpe meg med to sanger?? ene så jeg videoen til på en bar, var masse forskjellige folk fra forskjellige steder og det var tecnoish med trekkspill. den andre er en kjent party sang der det blir sunget "maaase maasee maaaase eh eh eh" eller no lignende, hjelp!:p

 

bumper min egen:P trenger hjelp!

 

Litt vanskelig beskrivelse men hvis det r en sang hvor det er massee eheheh så vil jeg nok tippe EastClubers - Sextasy! Heftig sang BTW :)

Endret av BaltusBrun
Lenke til kommentar

Heisann. Jeg ville smiske litt med en dame i går, så vi snakka litt om musikk. Hun spurte om et par band jeg aldri har hørt om, men jeg bablet med.. Jeg lurer bare på om det er et band som heter noe ála British Wall?

 

..og i samme slengen tipse meg om noen OK Ralph Myerz-sanger?

Endret av Insty
Lenke til kommentar
Heisann. Jeg ville smiske litt med en dame i går, så vi snakka litt om musikk. Hun spurte om et par band jeg aldri har hørt om, men jeg bablet med.. Jeg lurer bare på om det er et band som heter noe ála British Wall?

 

..og i samme slengen tipse meg om noen OK Ralph Myerz-sanger?

 

Kan trekke frem to låter: Kill The Habit og L.i.p.s.t.i.c.k.

Lenke til kommentar
Heisann. Jeg ville smiske litt med en dame i går, så vi snakka litt om musikk. Hun spurte om et par band jeg aldri har hørt om, men jeg bablet med.. Jeg lurer bare på om det er et band som heter noe ála British Wall?

 

..og i samme slengen tipse meg om noen OK Ralph Myerz-sanger?

 

Kan trekke frem to låter: Kill The Habit og L.i.p.s.t.i.c.k.

+ Nikita som er helt OK, og Think Twice som er helt rå.
Lenke til kommentar

Det er en sang som Basshunter synger.. Eller er på svensk og bli overraska om da ikkje er basshunter som syng den..

 

Huska ikkje særlig meir enn at dei stirrar og noko slikt.. Minnar litt om "Vi sitter her i Ventrilo og spelar" songen hans.

Ganske heavy techno og raask song.. som resten av basshunter sine songar:p

Endret av avRack
Lenke til kommentar
Det er en sang som Basshunter synger.. Eller er på svensk og bli overraska om da ikkje er basshunter som syng den..

 

Huska ikkje særlig meir enn at dei stirrar og noko slikt.. Minnar litt om "Vi sitter her i Ventrilo og spelar" songen hans.

Ganske heavy techno og raask song.. som resten av basshunter sine songar:p

Kobojsarna - "Jag Vet Att Du Vill Ha Mig", tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...