Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva heter sangen eller symfonien eller hva det nå er som spilles på f.eks. Uti Vår Hage?

Legger ved lydklipp:

Det er Måneskinnssonaten

Takker. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Hva heter sangen som spilles i reklamen Maria Bingo.com????

Skrevet
Så på carl og co på lørdagen. Så var det en som begynte å synge på en sang.

Var noe sansibar sang. Hva heter den?

Hun lovet meg et kyss i zanzibar, i zanzibar osv? Det er vel sputnik.. husker ikke hva låta heter da...

Skrevet
Så på carl og co på lørdagen. Så var det en som begynte å synge på en sang.

Var noe sansibar sang. Hva heter den?

Hun lovet meg et kyss i zanzibar, i zanzibar osv? Det er vel sputnik.. husker ikke hva låta heter da...

Stemmer :) Takk for det

Skrevet (endret)

På animal planet vises det tit og ofte videoer av folk som elsker dyr.."love animals" er hovedtemaet for disse reklamene, men det en spesielt en video av en bie-bonde..i bakgrunnen spilles det en sang, går noe i denne duren.."sunny days.." Vet det kanskje er et vanskelig spørsmål, men takk for tilbakemelding! ;D

Endret av siddisen
Skrevet

Hva heter den sangen som spilles for "endelig-mandag" reklamen på TV3? den trance sangen, uten tekst.

Skrevet

jegn satt på bussen her en dag og så spilte noen veldig høy musikk : Hva heter og hvem har sangen der de synger "Don't stop the music, music" det var en techno sang.

Skrevet
Hei. Leter etter en sang, hvor de i musikkvideoen hopper tau. Den er ganske ny..

Var det med tekst? Og i så fall: Husker du noe av teksten?

Skrevet

To sanger jeg hørte i helga..skrev bare ned kort hva dem synger, og husker ikke mye fra sangen. men de går slik:

1. "Worlds Gratest". Om jeg husker rett var den rolig, og de synger akkurat det noen ganger.

2. "Keep catch me if i fall, or else i wont come at all". Husker ikke mer fra den, men har dere hørt det i en sang blir jeg gla for tips! :)

Skrevet (endret)

Hei!

Håper noen kan hjelpe meg her! Hver gang jeg hører Sonata Arctica - Letter to Dana, så minner den meg om en sang. Spessielt i begynnelsen, nesten helt lik fløytespilling. Men jeg kommer ikke på hvilken sang det er. Noen som kan hjelpe meg?

Takk!

Mvh: LasH!

Edit: Lilja4ever, den første sangen tror jeg kansje kan være R KELLY- The World's Greatest

Endret av LasH
Skrevet
Hei!

Håper noen kan hjelpe meg her! Hver gang jeg hører Sonata Arctica - Letter to Dana, så minner den meg om en sang. Spessielt i begynnelsen, nesten helt lik fløytespilling. Men jeg kommer ikke på hvilken sang det er. Noen som kan hjelpe meg?

Takk!

Mvh: LasH!

Første jeg tenkte var Seal - Kiss From a Rose..?

http://www.youtube.com/watch?v=MZpwaPTvKms

Mulig det bare er fantasien min som tar av litt. ;) La den surre litt, synginga i starten blir noe fløyte-ish greier.

Skrevet

Hei og hå.

Jeg hørte en litt kul sang på radion når jeg satt i biln her om dagen.

Den var russisk tror jeg, så alt jeg klarer å huske er Baborska (?) eller no sånt fra refrenget.

Hva i all verden heter den sangen? :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...