Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg jobber med et skoleprosjekt også har jeg veldig lyst på denne sangen, men så vet jeg ikke hva den heter. Du kan høre den her, som bakgrunnslyd på typisk norsk.

 

http://home.no.net/mstudio/filer/Klassisk.mp3

 

Det er den første sangen jeg lurer på, men hvis dere vet den andre også så hadde det vært kjekt å vite.

 

takk :-)

Endret av DJMartin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann,

 

TV2 Zebra(TV2 Sport) spiller melodien som pågår nå utover natten(repeating) og til de tidlige timer hvor sendingen starter igjen, hva jeg lurer på er hvem som spiller, -og hva melodien heter? Synes den er ubeskrivelig god til å lytte på som bakgrunnsmusikk i et rolig tempo..

 

 

Håper noen kan hjelpe meg, har prøvd å google(uten å helt vite hva en skulle søke etter)! :)

 

Slenger meg på denne. Veldig rolig og fin musikk. Men hva heter den? O.o

Lenke til kommentar
Heisann, godtfolk! Jeg lurer på hvem som har denne versjonen av sangen her?

 

Har funnet ut at sangen heter A Lot Of Livin' To Do, men ingen av de versjonene jeg fant ligner på denne. Noen som vet?

 

Jeg er ikke 100% sikker på hva du spør om, men her er fra HBO sine sider fra six feet under:

http://www.hbo.com/sixfeetunder/episode/mu...episode10.shtml

Ok, det ble kanskje litt kronglete forklart :blush: Det jeg egentlig mente å spørre om, var om de har spilt en egen versjon, eller om de har brukt en annen versjon av sangen som bakgrunn, hvis du skjønner?
Lenke til kommentar
Det jeg egentlig mente å spørre om, var om de har spilt en egen versjon, eller om de har brukt en annen versjon av sangen som bakgrunn, hvis du skjønner?

 

På linken jeg sendte står det at det er michael hall som er artisten. Det er navnet på skuespilleren du ser i klippet. Så om sangen er egenkomponert eller ikke vet jeg ikke, men stemmen tilhører mannen i klippet.

Lenke til kommentar
Det jeg egentlig mente å spørre om, var om de har spilt en egen versjon, eller om de har brukt en annen versjon av sangen som bakgrunn, hvis du skjønner?

 

På linken jeg sendte står det at det er michael hall som er artisten. Det er navnet på skuespilleren du ser i klippet. Så om sangen er egenkomponert eller ikke vet jeg ikke, men stemmen tilhører mannen i klippet.

Ja, såpass vet jeg, men før han begynner å synge er det jo en dame som synger. Beklager hvis det ble litt rotete, er ikke så god til å forklare. :whistle:
Lenke til kommentar
Heisann,

 

TV2 Zebra(TV2 Sport) spiller melodien som pågår nå utover natten(repeating) og til de tidlige timer hvor sendingen starter igjen, hva jeg lurer på er hvem som spiller, -og hva melodien heter? Synes den er ubeskrivelig god til å lytte på som bakgrunnsmusikk i et rolig tempo..

 

 

Håper noen kan hjelpe meg, har prøvd å google(uten å helt vite hva en skulle søke etter)! :)

 

Slenger meg på denne. Veldig rolig og fin musikk. Men hva heter den? O.o

 

Tydeligvis ingen som ser tv med musikk til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...