Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter den sangen som The Aracuan Bird synger. Dere vet, denne fulgen som ødelegger for Donald Duck mens han skal ta bilder av fulger. Går hver julaften... og den er også med på Donald Duck 60 år videon som ble gitt ut for en del år siden. Finner ikke noe på nett ved å google etc

 

Noen som har den liggende og vil dele på noe vis?

 

Lenke til kommentar
Leter etter den sangen som The Aracuan Bird synger. Dere vet, denne fulgen som ødelegger for Donald Duck mens han skal ta bilder av fulger. Går hver julaften... og den er også med på Donald Duck 60 år videon som ble gitt ut for en del år siden. Finner ikke noe på nett ved å google etc

 

Noen som har den liggende og vil dele på noe vis?

 

 

Si i fra om du finner den, leter også etter den

Lenke til kommentar
Husker en sang av Lars Kilevold (tror jeg) der han synger på engelsk. Mener også at det handlet om noe med "ligthning". Googlet som en gal, men finner den ikke. Help anyone?
Mulig jeg er veldig på jordet nå, men jeg har hørt at
er laget og sunget av Lars Kilevold, så kanskje det er den?
Lenke til kommentar
Leter etter den sangen som The Aracuan Bird synger. Dere vet, denne fulgen som ødelegger for Donald Duck mens han skal ta bilder av fulger. Går hver julaften... og den er også med på Donald Duck 60 år videon som ble gitt ut for en del år siden. Finner ikke noe på nett ved å google etc

 

Noen som har den liggende og vil dele på noe vis?

 

 

 

Jeg har en versjon liggendes, er riktignok ikke lange snutten, men allikevel.

Lenke til kommentar
Husker en sang av Lars Kilevold (tror jeg) der han synger på engelsk. Mener også at det handlet om noe med "ligthning". Googlet som en gal, men finner den ikke. Help anyone?
Mulig jeg er veldig på jordet nå, men jeg har hørt at
er laget og sunget av Lars Kilevold, så kanskje det er den?

Den var det gitt :D Takker.

Men vet fortsatt ikke hva sangen heter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...