Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble spilt det "hvem hva hvor" programmet på TV2 i går. En slik arab sang av noe slag. Er veldig fengende.

 

Birger :)

Har ikke sett programmet, men to sanger dukker opp når det gjelder arab-sanger: Bushman - No One Else (fra diverse bilfilmer på youtube om gale arabere)og Yarabi - Yarabi

Kan det stemme? :hmm:

Endret av gasolina
Lenke til kommentar
Ble spilt det "hvem hva hvor" programmet på TV2 i går. En slik arab sang av noe slag. Er veldig fengende.

 

Birger :)

Har ikke sett programmet, men to sanger dukker opp når det gjelder arab-sanger: Bushman - No One Else (fra diverse bilfilmer på youtube om gale arabere)og Yarabi - Yarabi

Kan det stemme? :hmm:

Haha, der jeg har nicket mitt fra :p

Sorry OT

Lenke til kommentar

Leter etter en sang jeg hørte på radioen i sted, men selvsagt fikk jeg ikke med meg navn på verken artist eller sang.

Har googla det jeg fikk med meg av teksten, men jeg finner ingenting. (Sikkert bare dårlig til å google.)

 

Uansett, det er noe pop/rock-aktig, med ei dame som synger noe a la Stella, Stella, I wanna give you the world if you just stay with me tonight / hold me tight.

 

Noen som vet hvilken sang det er?

Lenke til kommentar
Leter etter en sang jeg hørte på radioen i sted, men selvsagt fikk jeg ikke med meg navn på verken artist eller sang.

Har googla det jeg fikk med meg av teksten, men jeg finner ingenting. (Sikkert bare dårlig til å google.)

 

Uansett, det er noe pop/rock-aktig, med ei dame som synger noe a la Stella, Stella, I wanna give you the world if you just stay with me tonight / hold me tight.

 

Noen som vet hvilken sang det er?

Rimelig sikker på at det er Ida Maria - Stella & God. Begynner å bli en fast gjenganger på P3 :p.

Lenke til kommentar
Jeg har noen ord og setninger fra en sang jeg lurer på hva heter.

 

Det er en svensk kjent stemme som synger en pop-låt ellernoe.

 

"En ting, tenk om en ting, tenk om en ting, tenk om en ting!"

 

Det er det jeg husker fra låta. Tror det er relativt lett. Takk for svar :)

 

Kom igjen da! Jeg vet dere vet det!

 

River av meg håret snart i frustrasjon...har navnet på artisten på tunga!!! :O

Lenke til kommentar
Har ikke sett programmet, men to sanger dukker opp når det gjelder arab-sanger: Bushman - No One Else (fra diverse bilfilmer på youtube om gale arabere)og Yarabi - Yarabi

Kan det stemme? :hmm:

De driver å klapper, osv. Om du tolket sangen som norsk, sier de masse kult.

 

Noe helt annet enn du har lenket til :p

 

Birger :)

Lenke til kommentar
Har ikke sett programmet, men to sanger dukker opp når det gjelder arab-sanger: Bushman - No One Else (fra diverse bilfilmer på youtube om gale arabere)og Yarabi - Yarabi

Kan det stemme? :hmm:

De driver å klapper, osv. Om du tolket sangen som norsk, sier de masse kult.

 

Noe helt annet enn du har lenket til :p

 

Birger :)

Hmm.. enda et skudd fra hofta: Tarkan? Han har arabisk musikk..Nån andre ledetråder da? Vil gjerne vite denne, endel arabisk musikk er faktisk stilig :thumbup:

Lenke til kommentar

Skoda Fabia reklamen, noen som vet sangen som spilles der? Den er så fin. :) Lyricsen går noe som "she was mine, she was haaaappy", men til tross for mye googling kan jeg ikke finne noe som ligner...

 

Reklamen er bare et par dager gammel tror jeg.

Lenke til kommentar

OK. Setter pris på å få en privat melding om noen vet svaret:

 

På Viasat4 blir det nå reklamert for "sex in the city", det går en sang i bakgrunnen der det synges noe sånt som "here comes the girl" eller noe i den duren. Høres litt ut som en motown sang.

Hva heter den og hvem har den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...