Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Twisted Nerve av Bernard Herrmann

Kent - Dom Andra

Dette er ikke den "plystresangen" jeg er ute etter. Den var på Fotballåret 2007 i går. Det er en plystring på starten av låta, så er det en mann som synger i refrenget. Låta er ganske kjent, tror jeg.. Høres ut som det er en eldre mann som synger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, leter etter sangen som var på Goofy & Max her nå, "artisten" het Power-ett-eller-annet og sangen var meget fengende :) :) :whistle: Noen som vet om sangen finnes, slik at jeg kan laste den ned?

Er det sangen Eye 2 Eye/I2I eller Stand Out du er ute etter?

Artisten i filmen het Power-line, men tror du har mer flaks om du søker etter Tevin Campbell.

Skrevet
Hei, leter etter sangen som var på Goofy & Max her nå, "artisten" het Power-ett-eller-annet og sangen var meget fengende :) :) :whistle: Noen som vet om sangen finnes, slik at jeg kan laste den ned?

Er det sangen Eye 2 Eye/I2I eller Stand Out du er ute etter?

Artisten i filmen het Power-line, men tror du har mer flaks om du søker etter Tevin Campbell.

Heeeerlig :love::dribble:

Skrevet (endret)

Når vi snakker om Langbein her.. Jeg er ute etter en sang, det er ikke Stand Out, selv om den er svært fengende.

Han synger hvertfall "if we listen to eachother" på refrenget" :ermm:

Fant den.. ;)

Endret av mads182
Skrevet (endret)
Nei var ikkje den. :(

Begynner brått med at ein mann som skriker "push it to the limit"

:p

Salt n Pepa - Push It ?

edit: tror ikke det er den, er det

?

edit2: wiki

Endret av raid2
Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Kent - Dom Andra

Dette er ikke den "plystresangen" jeg er ute etter. Den var på Fotballåret 2007 i går. Det er en plystring på starten av låta, så er det en mann som synger i refrenget. Låta er ganske kjent, tror jeg.. Høres ut som det er en eldre mann som synger.

Det er vel ikke Bob Sinclair - Love Generation?

Freebird!..;)

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet
Lurer på navnet på ein rap sang. Begynner med "push it to the limit" han gjentar den nokre gonger. med skrikende stemme. :p

Håper nokon veit kva det er. :)

Corbin Bleu - Push It To The Limit ?

Freebird!.. ;)

Skrevet

Kent - Dom Andra

Det er vel ikke Bob Sinclair - Love Generation?

Freebird!..;)

Eller kanskje Bob Sinclar - World Hold On?
Skrevet
Aner ikke, jeg følger ikke med på sport :p

Var lov å håpe at det var en full sang...

Ser det er en egen Vålerenga tråd her.. spør der da vel?

Skrevet

Kan det være denne? Powerline___Disney.mp3 Mener det er Jacko som synger.

Jo, fikk svaret noen poster over :cool:

Skrevet (endret)

Bah! Har glemt navnet på en sang fra System of a Down.. A.I.E.I.O eller noe sånn het den.. Noe som ligna hvertfall = p. Noen som vet hva den heter? ^^

Edit: Fant det ut som vanlig med litt mer googling.... I-E-A-I-A-I-O het den hvis det var andre som lurte.

Endret av Tullut
Skrevet (endret)

Ingen som så på fotballåret 2007 i går og kan fortelle meg hva den plystresangen het asså? Stemmen kunne ligne litt på David Guetta, i en litt roligere verson. :p

Endret av mads182

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...