Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Har han andre lignende sanger?

 

Av den rocka typen? Prøv Badlands, Murder Inc., Born in the USA, Hungry Heart, Dancing in the Dark og Glory Days ;)

 

Men, spørsmål:

Jeg spurte om dette for en god stund siden i denne tråden, men fikk aldri noe svar, så jeg prøver på nytt.

 

Rundt årtusenskiftet hørte jeg en sang på radioen, som jeg tror het noe sånt som Eve of the Millennium (det var i alle fall det de sang i refrenget, så vidt jeg husker). Jeg fikk dessverre ikke med meg hvilket band det var, men jeg tror bandnavnet inneholdt navnet London (jeg har sjekket, og det er ikke Londonbeat, og jeg tror ikke det er Future Sound of London heller), og sangen var i pop/dance-sjangeren, om jeg ikke husker feil. Noen som vet hvilken sang det er snakk om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey her har dere veldig lite å gå på.

 

Det jeg veit er at det er en trancelåt, hørt ganske mye av den i det siste, og hører den ofte på fester og sånn.

Eneste kjennetegn er vel at beaten går sånn veldig opp og ned i tonefall, tror den er ganske ny hørt mye av den i det siste ihvertfall.

 

Jaja, bare å si det her hvis dere tror dere veit hvilken sang det er snakk om, bare å gjette. Blir veldig takknemlig :)

 

Edit: Forresten er sånn blåseinstrument ting i sangen :p

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Lurer på om noen vet hvilken sang brukes på den nye canal digital reklamen?

Har lest mye på nett nå å har funnet ut at mew - comforting sounds var brukt på den "gamle" versjonen.

 

Viss du ser på den som går på tv2 om dagen så er det ikke sammen sangen som benyttes på den gamle :

http://www.youtube.com/watch?v=FxZVyvxPEuw

 

På den du ser idag, like før tvn smadres i bakken hører du "life will be like on tv..." eller noe. Bare et hint for de som ikke hører forskjell på lyricen=P

Lenke til kommentar
Lurer på om noen vet hvilken sang brukes på den nye canal digital reklamen?

Har lest mye på nett nå å har funnet ut at mew - comforting sounds var brukt på den "gamle" versjonen.

 

Viss du ser på den som går på tv2 om dagen så er det ikke sammen sangen som benyttes på den gamle :

http://www.youtube.com/watch?v=FxZVyvxPEuw

 

På den du ser idag, like før tvn smadres i bakken hører du "life will be like on tv..." eller noe. Bare et hint for de som ikke hører forskjell på lyricen=P

Comforting Sounds ble aldri brukt direkte, men derimot ble elementer fra den brukt så mye at Lars Kilevold ble tvunget å ta den bort. Deretter skrev han en ny sang til reklamen. Den heter vel bare "Canal Digital-sangen" og kan lastes ned om du trykker på iPoden på denne siden.

Lenke til kommentar
Spöka: Ta kontakt med produsenten av Solo. Ikke forvent at noen skal finne ut hvilken sang det er, særlig når du ikke har lydklipp.

 

For min del lurer jeg på hvilken sang man hører 2-3 sekunder i begynnelsen her:

http://youtube.com/watch?v=2a5M1j2KnCA

 

Syntes det ligna paa noe rappa rett ut fra Green Onions med Booker T and the MGs jeg. Du faar nesten sjekke om det stemmer.

http://youtube.com/watch?v=jdj970vqyOU

De folka har fantastisk mye bra.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva denne sangen hter?

 

Originalen har Dj Micro med "Inside of me", men det er også en remix av denne som også er ganske fin. Starten i denne filmen må være lagt på personlig for det er ingen versjoner av "Inside of me", som jeg vet, som har en slik start.

 

Altså;

Original: DJ Micro - Inside Of Me

Remix: Dj Tomato - Versexy Remix

Lenke til kommentar
I spillet "The Darkness" kjører dem en loop med musikk nede i subwayen hvor danserne breaker om du gir dem penger eller bare henger og ser lenge nok. En del av teksten går noe slik "Meet us in the back, bring a whole bunch, we like it like that" om jeg ikke hører helt feil da noe det er en viss sjanse for siden google og alt annet ikke fører til mye.

 

Lurer fremdeles paa denne, og naa har jeg funnet et klipp med lyd. Haaper det ringer ei bjelle hos noen :-)

Lenke til kommentar
Lurer på om noen vet hvilken sang brukes på den nye canal digital reklamen?

Har lest mye på nett nå å har funnet ut at mew - comforting sounds var brukt på den "gamle" versjonen.

 

Viss du ser på den som går på tv2 om dagen så er det ikke sammen sangen som benyttes på den gamle :

http://www.youtube.com/watch?v=FxZVyvxPEuw

 

På den du ser idag, like før tvn smadres i bakken hører du "life will be like on tv..." eller noe. Bare et hint for de som ikke hører forskjell på lyricen=P

Comforting Sounds ble aldri brukt direkte, men derimot ble elementer fra den brukt så mye at Lars Kilevold ble tvunget å ta den bort. Deretter skrev han en ny sang til reklamen. Den heter vel bare "Canal Digital-sangen" og kan lastes ned om du trykker på iPoden på denne siden.

 

eeey genialt mann! hvordan fant du fram? :D prøvde å titte på canaldigital.no jeg også men kom liksom aldri fram til noe.... uansett. takk.

 

Sykt at det ikke er en hel sang...for den er jo kjempe bra laga.

Lenke til kommentar
Okey her har dere veldig lite å gå på.

 

Det jeg veit er at det er en trancelåt, hørt ganske mye av den i det siste, og hører den ofte på fester og sånn.

Eneste kjennetegn er vel at beaten går sånn veldig opp og ned i tonefall, tror den er ganske ny hørt mye av den i det siste ihvertfall.

 

Jaja, bare å si det her hvis dere tror dere veit hvilken sang det er snakk om, bare å gjette. Blir veldig takknemlig :)

 

Edit: Forresten er sånn blåseinstrument ting i sangen :p

Kan det være Milk Inc. - Saxy-Motion eller Alex Gaudino - Destination Calabria?

Lenke til kommentar

Hørte en sang i helga, som jeg lurer fælt på hva heter.

Det var en blanding av rock/trance tror jeg. Og det var en dame som sang. i alle fall referenget. Hun gjentar stadig "GONNA ROCK" eller "WANNA ROCK"eller "come on rock", er ganske usikker. og det er en ganske tøff takt i musikken. og jeg tror ikke det var så mye mer de sang i sangen. men jeg husker ikke. Tror sangen heter "rock" bare. men klarer ikke finne ut hvem som har den.

hjelp ? håper på raskt svar !! :) jeg holder på å bli gal her.. ;P

 

Fant den ;))

Endret av reitan90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...