Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann heisann.

Noen som veit navnet på denna solo sangen som er i den nye solo reklamen?

Der en gutt kjøper en solo flaske, åpnern og hører musikk. Så drikker han det og blir kasta ut og hata fordi hver gang han åpnet kjeften så kom det musikk ut.

Så snur han seg etter å ha blitt kastet ut fra kinoen, og ser en jente som står der og smiler og gir han en klem. Så går de hjem til hu/han og så når han kommer ut av dassen så sitter hu der i bare dyna. Og så åpner han gutten kjeften og det kommer ikke noe musikk ut. Så ser han seg tilbake mot doen. Neste klipp ser man at han løper mot kiosken han kjøpte den første soloen fra.

 

Noen som veit hva sangen heter?

Lenke til kommentar
Heisann heisann.

Noen som veit navnet på denna solo sangen som er i den nye solo reklamen?

Der en gutt kjøper en solo flaske, åpnern og hører musikk. Så drikker han det og blir kasta ut og hata fordi hver gang han åpnet kjeften så kom det musikk ut.

Så snur han seg etter å ha blitt kastet ut fra kinoen, og ser en jente som står der og smiler og gir han en klem. Så går de hjem til hu/han og så når han kommer ut av dassen så sitter hu der i bare dyna. Og så åpner han gutten kjeften og det kommer ikke noe musikk ut. Så ser han seg tilbake mot doen. Neste klipp ser man at han løper mot kiosken han kjøpte den første soloen fra.

 

Noen som veit hva sangen heter?

9636642[/snapback]

 

Sex bomb?

Lenke til kommentar
Heisann heisann.

Noen som veit navnet på denna solo sangen som er i den nye solo reklamen?

Der en gutt kjøper en solo flaske, åpnern og hører musikk. Så drikker han det og blir kasta ut og hata fordi hver gang han åpnet kjeften så kom det musikk ut.

Så snur han seg etter å ha blitt kastet ut fra kinoen, og ser en jente som står der og smiler og gir han en klem. Så går de hjem til hu/han og så når han kommer ut av dassen så sitter hu der i bare dyna. Og så åpner han gutten kjeften og det kommer ikke noe musikk ut. Så ser han seg tilbake mot doen. Neste klipp ser man at han løper mot kiosken han kjøpte den første soloen fra.

 

Noen som veit hva sangen heter?

9636642[/snapback]

 

Sex bomb?

9637941[/snapback]

Kan umulig stemme at det er den!

Noen andre forslag?

Og kanskje noen som veit hvor man kan se reklamen på pc-en?

Lenke til kommentar

Dere på forumet er mitt siste håp.

 

Har lett så sykt lenge etter sangen. For meg virker det som den bare er på traileren og ikke filmen. Finner ingenting på IMDB.

 

 

Spol et min. ut, kommer det en beat så klassiskt violin som fader over til en mer funky fet sang. Noen som vet hvordan jeg kan få navnet på denne??

Lenke til kommentar
Var på skoletur til Frankrike og mens vi var der hørte vi på sanger fra Ipoden til en i klassen. Så var det en sang som lurer på hva heter.

 

Klarte ikke å få med meg så veldig mye av den, men litt av refrenget gikk sånn her:

"Its too late to apologize..."

 

Var en balade tror jeg.

9643693[/snapback]

Kan det være

?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...