Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvilken sang som ble spilt helt på slutten av Idol-episoden på fredag (28.09.07)? Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den. Instrumental, har på følelsen at den har vært i en film e.l før, de spiller den når folka sitter i det siste rommet og venter på "dommen"....Håper på hjelp:)

Edit: Nå har jeg tatt opp lyden i wma-format, men får ikke lagt den ut her. Noen tips?

Endret av Thekooks
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang som ble spilt helt på slutten av Idol-episoden på fredag (28.09.07)? Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den. Instrumental, har på følelsen at den har vært i en film e.l før, de spiller den når folka sitter i det siste rommet og venter på "dommen"....Håper på hjelp:)

Edit: Nå har jeg tatt opp lyden i wma-format, men får ikke lagt den ut her. Noen tips?

9605637[/snapback]

Er det

du tenker på?
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang som ble spilt helt på slutten av Idol-episoden på fredag (28.09.07)? Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den. Instrumental, har på følelsen at den har vært i en film e.l før, de spiller den når folka sitter i det siste rommet og venter på "dommen"....Håper på hjelp:)

Edit: Nå har jeg tatt opp lyden i wma-format, men får ikke lagt den ut her. Noen tips?

9605637[/snapback]

Er det

du tenker på?

9606149[/snapback]

 

Hehe, nei, den kjenner jeg til:) Men ellers takk ;)

Lenke til kommentar

Jeg har to sanger jeg leter etter.

Den ene fra kill bill DVD-en (ikke fra selve filmen)

Denne er i menyen når man starter DVD-en. Når man driver å skal velge lyd, språk etc...

Denne er bare med instrumenter (fins det en med tekst også?)

 

Samt den siste sangen fra ladder49, der Jack Morrison båre blir kjørt av gårde med brannbilen på slutten av filmen...

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Har personlig ikke sett ladder 49, men her er en liste over alle sangene som er brukt i filmen.

-> Clicky <-

9607092[/snapback]

vill anbefale deg det ^^

Det er den filmen jeg har som jeg faktisk har sett utalige ganger, og blir aldri lei...

(skal inrømme at den er trist :cry: )

 

Den kill bill låta jeg leter etter som er på dvd menyen var ikke med på kill bill cden min som jeg kjøpte fra usa(handlet denn online) :/

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...