Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opus - Life is Life, Thank you very much!

Det var nok ikke den når jeg hører etter... så jeg må nok quote meg selv.

 

Leter etter en sang... vet ikek stort mer om den enn at den høres litt 80 talls aktig ut, og i refrenget synger de "la la lai, la la lai lai la la lai, la la lai" elelr noe sånt  :blush:

Hørte den på en bar i Spania (ikke den typen med masse ungdommer, men en mer "voksen" bar)

Lenke til kommentar

Prøver igjen:

Er en sang jeg kunne tenkt meg å finne igjen. Var en kvinnlig artist, husker ikke helt sjanger... men tror det var noe pop-aktig. Sangen var en hit for noen år siden. Eneste jeg husker av musikken var at det var akustisk gitar bla. der(i tillegg til andre ting). Det er musikkvidoen jeg husker best, det en svær amerikaner bil(husker ikke om den ble kjørt), slow-motion scener med indianer som danset og et bål og noe greier.

9043369[/snapback]

Tror kanskje sangen hadde litt sørstats-rock/country-ish/bluegrass feeling. :hmm:

Lenke til kommentar

Leter etter en sang jeg hørte på Radion her om dagen.. Tror det var Radio1 som spilte den da.. Husker veldig lite av sangen, men det var noe med " Round and Around " i refrenget.. Høres ny ut, for jeg har aldri hørt den før..

 

Håper noen har svaret til meg =D

 

Edit: Det er en mannlig sanger.

Endret av _Daniel_
Lenke til kommentar
Leter etter en sang jeg hørte på Radion her om dagen.. Tror det var Radio1 som spilte den da.. Husker veldig lite av sangen, men det var noe med " Round and Around " i refrenget.. Høres ny ut, for jeg har aldri hørt den før..

 

Håper noen har svaret til meg =D

 

Edit: Det er en mannlig sanger.

9108130[/snapback]

Er ikke Justin Timberlake med What Goes Around?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...