Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Er en sang som går slik: "shake it babe, tell me who you're working for"

 

noen som vet ?

9092928[/snapback]

 

 

"Mystikal - Shake It Fast" kanskje?

 

 

Edit: Btw, lurer på en sang selv... Refrenget er noe i retning av "Det går det går det går......", type party/vorspiel sang, muligens av bergensk opprinnelse... Synges om noe stripping og noe festgreier. Har irritert meg over denne sangen i evigheter!

Muligens litt info til å få noe vetig ut av :whistle:

Endret av clayton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er en sang som går slik: "shake it babe, tell me who you're working for"

 

noen som vet ?

9092928[/snapback]

 

 

"Mystikal - Shake It Fast" kanskje?

 

 

Edit: Btw, lurer på en sang selv... Refrenget er noe i retning av "Det går det går det går......", type party/vorspiel sang, muligens av bergensk opprinnelse... Synges om noe stripping og noe festgreier. Har irritert meg over denne sangen i evigheter!

Muligens litt info til å få noe vetig ut av :whistle:

9093657[/snapback]

 

Hehe, var den ja:) Takk skal du ha :thumbup:

Lenke til kommentar

En sang som er litt rask. Nesten som Dance. Kanskje det er det også.

Så er det rask trekkspillmusikk. Ikke så mye lyrikk. Ei dame som prater litt innimellom, og gjentar noe regelmessig. Hu prater på fransk eller no tror jeg. Spansk kanskje? vet ikke.

Var en hit for en stund siden. Håper dere skjønner hvilken sang jeg mener.. :)

Lenke til kommentar
En sang som er litt rask. Nesten som Dance. Kanskje det er det også.

Så er det rask trekkspillmusikk. Ikke så mye lyrikk. Ei dame som prater litt innimellom, og gjentar noe regelmessig. Hu prater på fransk eller no tror jeg. Spansk kanskje? vet ikke.

Var en hit for en stund siden. Håper dere skjønner hvilken sang jeg mener.. :)

9094716[/snapback]

In-Grid - "Tu Es Foutu", mon tro?

Endret av johnj
Lenke til kommentar
En sang som er litt rask. Nesten som Dance. Kanskje det er det også.

Så er det rask trekkspillmusikk. Ikke så mye lyrikk. Ei dame som prater litt innimellom, og gjentar noe regelmessig. Hu prater på fransk eller no tror jeg. Spansk kanskje? vet ikke.

Var en hit for en stund siden. Håper dere skjønner hvilken sang jeg mener.. :)

9094716[/snapback]

In-Grid - "Tu Es Foutu", mon tro?

9095375[/snapback]

"In-Grid - Tu m'as promis" ? :whistle:

 

Den er riktig ;)

Endret av RetardRabbit
Lenke til kommentar
Hva heter sangen i Boston Legal episode 23 (sesong 3) som begynner på 02:30?

Det er neppe en sang, evt. en 'strykesynfoni' eller hva utrykket er ;)

9088526[/snapback]

 

Jeg legger ved et lite opptak, unnskyld kvaliteten - jeg tenkte det var best jo mindre filstørrelsen er ;) Lyden må skrus latterlig høyt opp for at man skal høre melodien forresten.

 

Vedlagt lydklipp

Endret av Fredrik-
Lenke til kommentar

Hei,

 

Det er veldig spesiell musikk, kan nevne en låt. Det er to karer som prater.. veldig britisk aksent, han ene snakker hele tia også responderer han ene med veldig mørk stemme: I see, hele tiden! Også bygger det seg opp til en melodi mens de snakker, til slutt er det borte! Ganske kul, det er sånn egg med, ikke noe synging etter hva jeg husker! All musikken er spesiell. Noe techno greier blanda med noe opera lignende greier, tror det er kun 1 låt. Coveret er rosa etter hva jeg husker, og ganske spessielt. Noen som har vært borti dette bandet? Har en liten anelse hva jeg snakker om? Jeg forsøker jeg bare. :ermm:

 

Tusen takk! :!:

Lenke til kommentar

Har fått en eller annen trance sang på hodet (det kan godt være det ikke er trance, men det er iaf. elektronisk musikk). Er umulig å beskrive dritet siden jeg ikke husker å ha hørt noe vokal eller noe spesielt med instrumenter i den. Men det virker som det er en ganske populær låt som trolig også er ganske ny. Veldig mange folk med eget annlegg som spillte den på roskilde, hørte også 10 sekunder av den på radio i dag. Det værste er at jeg ikke liker sangen, jeg har bare bruddstykker av den på hjernen og eneste måten å få det vekk er å høre på sangen :p

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Greit dette blir VELDIG far out men håper inderlig noen mekker og huske hva sangen heter:

 

-Trance/dance sang

-ikke noen hard trance sang

-tror den er laget av ATC

-Meget populær en stund tilbake

-mener og huske at noen folk gikk ut av ett fly i starten av musikkvideoen

-Spiltes på the voice i dag rundt 12 tiden (18/19 juni)

 

her er ett latterlig forsøk av meg og "remake den" på guitarpro. desverre suger jeg hestekuk på guitarpro men verdt ett forsøk hvis noen kan huske den

 

er helt febrilsk, kan ikke roe ned før jeg har hørt sangen :(

Lenke til kommentar
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!11oneone! FANT SANGEN:D

 

gud digg følelse! så gjennom "mest populære" for vg lista topp 20 for vinter 1999 og fant den ^^ var "ATB - 9pm (till i come)"

9100075[/snapback]

Den ja :D Den har jeg faktisk :cool: Men den følelsen er digg ja, finne ei gammal sang på vg lista :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...