Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, igjen:P Joda store søss kommer inn på rommet og begynner og små smiske med meg siden henne trenger hjelp med og finne en sang som henne har fått på en mms på mobilen. Det henne hører er :"that i'm sorry" "never i will be merry (merried eller åssen faen det blir)

 

dame som synger og der *That i'm sorry* går litt saktere en resten hvis det hjalp:P

og det er ganske treg sang akkurat i det jeg har hørt av den...

 

så takk får alternative svar=)

Lenke til kommentar
Så på "The One" her om dagen og hørte en fet rockesang på den siste scenen der hvor han Yulaw (den slemme:P) slåss mot han snille (husker ikke hva han heter)...vet det er litt (veldig!) dårlig forklart men: :(

stoler på at det er noen musikgenier her inne som vet det :innocent:

7619236[/snapback]

 

Last Resort - Papa Roach

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen som er ganske kjent om dagen. En dame som synger Aaaaaaa-aaa-aaa med forskjellig tonefall. Så blir på en måte litt østblokkpreg over det. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Men er på en måte litt dance-musikk. Er å høre mye på radio.

7621178[/snapback]

 

 

Tror du tenker på Beattraxx - project well Aka Pulesangen.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar
Hva heter den sangen som er ganske kjent om dagen. En dame som synger Aaaaaaa-aaa-aaa med forskjellig tonefall. Så blir på en måte litt østblokkpreg over det. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Men er på en måte litt dance-musikk. Er å høre mye på radio.

7621178[/snapback]

 

 

Tror du tenker på Beattraxx - project well Aka Pulesangen.

7622439[/snapback]

 

Nei er ikke den. Det er jo ikke sammenhengende Aaaaaa..

Lenke til kommentar
Lurer på hva en sang som spilles i San Andreas heter. Sangen spilles i det oppdraget der man skal konkurere med biler med hydraulikk mot en gjeng med meksikanere. Man kan også komme tilbake her senere for å konkurere, men da spilles ikke den sangen lenger.

7621264[/snapback]

Kan det være Kid Frost - La Raza

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...