Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvilken sang som spilles på denne "leca" reklamen er?

De synger noe med: "that's the sound of a man working on the....."

Syns den høres litt bra ut. Hadde vært greit å finne =)

7616697[/snapback]

 

Sam Cooke - Chain Gang

 

Er i alle fall den sangen, men er ikke han i reklamen som synger da. :)

7630212[/snapback]

Ingen som vet hvem som synger på reklamen da? :p

Lenke til kommentar

Hei! Dette er mitt første innlegg, tenkte jeg måtte hive meg på :p

 

1. En sang jeg hørte i sommer, men kan godt være eldre. Aldri hørt den på radio, men kan godt være den er spilt der. En kvinnelig artist. Litt vanskelig å høre teksten, men tror hun sier noe sånt som " I stand with you " eller " I run with you ". Hun drar veldig på you. Litt sånn pop - aktig.

 

2. En reklame for Sony Ericsson eller Nokia. En mann som hører på musikk og så går han inn på en café (?). Han får liksom tatoveringer på armen, men så ringer mob, og da går tatoveringene vekk. En mannlig artist, tror han synger " The beat ". Drar på ordet beat.

 

På forhånd takk :yes:

Lenke til kommentar
2. En reklame for Sony Ericsson eller Nokia. En mann som hører på musikk og så går han inn på en café (?). Han får liksom tatoveringer på armen, men så ringer mob, og da går tatoveringene vekk. En mannlig artist, tror han synger " The beat ". Drar på ordet beat.

Moby - In my heart

Lenke til kommentar
Hei! Dette er mitt første innlegg, tenkte jeg måtte hive meg på :p

 

1. En sang jeg hørte i sommer, men kan godt være eldre. Aldri hørt den på radio, men kan godt være den er spilt der. En kvinnelig artist. Litt vanskelig å høre teksten, men tror hun sier noe sånt som " I stand with you " eller " I run with you ". Hun drar veldig på you. Litt sånn pop - aktig.

 

2. En reklame for Sony Ericsson eller Nokia. En mann som hører på musikk og så går han inn på en café (?). Han får liksom tatoveringer på armen, men så ringer mob, og da går tatoveringene vekk. En mannlig artist, tror han synger " The beat ". Drar på ordet beat.

 

På forhånd takk :yes:

7644582[/snapback]

 

 

Mulig et skudd i blinde, men The Pretenders og Chrissie Hynde "I`ll stand by you"? på nr.1

Lenke til kommentar
Har leta lenge etter en sang, tviler på at jeg noensinne kommer til å finne den :(

 

"Pietasters - Out All Night" heter originalen, mener det er ei nyere pop/punk gruppe som har framført den og. Skal være noe lignende som goldfinger eller noe.

7618774[/snapback]

*bump*

 

prøver igjen.. :(

Lenke til kommentar
Har leta lenge etter en sang, tviler på at jeg noensinne kommer til å finne den :(

 

"Pietasters - Out All Night" heter originalen, mener det er ei nyere pop/punk gruppe som har framført den og. Skal være noe lignende som goldfinger eller noe.

7618774[/snapback]

*bump*

 

prøver igjen.. :(

7647435[/snapback]

 

Du kan jo sjekke disse her iallefall.

Lenke til kommentar
Her kommer en liten nøtt.

 

Jeg hørte sangen på P3 i 11-12 tiden i dag. Jeg vet den er spilt i en av episodene i The O.C., har sett igjennom listene, men jeg gjenkjenner ingen.

Artistnavnet hadde en W i seg, og tittelen noe med S og "ness". Jeg trodde Sweetness eller Sleepless, men finner ingen. Sangen hadde et ganske raskt tempo. Lurer på om "make love" ble sunget.

7642764[/snapback]

Kom igjen da.

Lenke til kommentar
Hvilken sang er det som spilles i reklamen til "Me, Myself & I" som er søndagsfilmen på TV3? :)

7644905[/snapback]

Jeg fikk bare et lite glimt av reklamen, men hvis det var riktig reklame jeg snappet opp så er det Avalanches sin Frontier Psychiatrist.

7648058[/snapback]

 

Hjertelig :) Var riktig.

 

Her kommer en liten nøtt.

 

Jeg hørte sangen på P3 i 11-12 tiden i dag. Jeg vet den er spilt i en av episodene i The O.C., har sett igjennom listene, men jeg gjenkjenner ingen.

Artistnavnet hadde en W i seg, og tittelen noe med S og "ness". Jeg trodde Sweetness eller Sleepless, men finner ingen. Sangen hadde et ganske raskt tempo. Lurer på om "make love" ble sunget.

7642764[/snapback]

Kom igjen da.

7647902[/snapback]

Nå har jeg sett alle episodene til The OC. Men hørte ikke på P3 den dagen.

Vet du noe mer om sangen? evt tekst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...