Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen her som vet hva denne sangen i denne filmen heter?(se link)http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=13281

PS. ikke for barn, voldelig innhold WWE.

7634846[/snapback]

Du har vel ikke tilfeldigvis prøvd å søke i google med litt av teksten? :)

7634875[/snapback]

mhm

7634906[/snapback]

 

 

The band is "Adema" and the song is "Everyone"

7637588[/snapback]

Tusen Tusen Takk , er diiiiig sang :D:D

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med navnet på sangen som er i viasat reklamene på tv3 og ztv?

Vet at den er fra en film, trodde den var fra The Beach, så på den i går men hørte den ikke der.

Har en følelse at det er fra en film jeg har sett mange ganger, så hadde vært veldig lettende hvis noen kunne fortell meg den. Da slipper jeg å bli frustrert :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med navnet på sangen som er i viasat reklamene på tv3 og ztv?

Vet at den er fra en film, trodde den var fra The Beach, så på den i går men hørte den ikke der.

Har en følelse at det er fra en film jeg har sett mange ganger, så hadde vært veldig lettende hvis noen kunne fortell meg den. Da slipper jeg å bli frustrert :thumbup:

7641739[/snapback]

Hvordan var reklamen? Hvem skuespillere var med?

 

Hvis det var The Beach, så heter sangen All Saints - Pure shores.

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med navnet på sangen som er i viasat reklamene på tv3 og ztv?

Vet at den er fra en film, trodde den var fra The Beach, så på den i går men hørte den ikke der.

Har en følelse at det er fra en film jeg har sett mange ganger, så hadde vært veldig lettende hvis noen kunne fortell meg den. Da slipper jeg å bli frustrert :thumbup:

7641739[/snapback]

Hvordan var reklamen? Hvem skuespillere var med?

 

Hvis det var The Beach, så heter sangen All Saints - Pure shores.

7641957[/snapback]

 

Det er en reklame for viasat-pakkene.

Har sett den i 2 forskjellige viasat reklamer, en for filmkanalene der det vises små-klipp fra mange forskjellige filmer. Den andre reklamen er for naturkanalen der det filmes tropisk landskap og i hovedsak på havet, med delfiner og hvaler.

Lenke til kommentar
Noen som gjenkjenner en sang med følgende refreng: "If you want it, you got it, I'm burnin' inside..(...)..Let's go crazy, amaze me and into the vibe/night.

 

Er musikk av den typen som ofte spilles på treningsstudioer, altså en sang med litt "fart" i seg. Eneste jeg vet.  :p

7642222[/snapback]

 

 

Starclub Ft Dr. Alban-Chiki Chiki tenker jeg :)

Lenke til kommentar

Her kommer en liten nøtt.

 

Jeg hørte sangen på P3 i 11-12 tiden i dag. Jeg vet den er spilt i en av episodene i The O.C., har sett igjennom listene, men jeg gjenkjenner ingen.

Artistnavnet hadde en W i seg, og tittelen noe med S og "ness". Jeg trodde Sweetness eller Sleepless, men finner ingen. Sangen hadde et ganske raskt tempo. Lurer på om "make love" ble sunget.

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med navnet på sangen som er i viasat reklamene på tv3 og ztv?

Vet at den er fra en film, trodde den var fra The Beach, så på den i går men hørte den ikke der.

Har en følelse at det er fra en film jeg har sett mange ganger, så hadde vært veldig lettende hvis noen kunne fortell meg den. Da slipper jeg å bli frustrert :thumbup:

7641739[/snapback]

Hvordan var reklamen? Hvem skuespillere var med?

 

Hvis det var The Beach, så heter sangen All Saints - Pure shores.

7641957[/snapback]

 

Det er en reklame for viasat-pakkene.

Har sett den i 2 forskjellige viasat reklamer, en for filmkanalene der det vises små-klipp fra mange forskjellige filmer. Den andre reklamen er for naturkanalen der det filmes tropisk landskap og i hovedsak på havet, med delfiner og hvaler.

7642026[/snapback]

 

 

Edit: feil

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...