Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Heisann.. =)

 

Har altid lurt på hva den engelske fotball klubben Leeds sin "theme" sang heter??

 

Blir alltid spilt når gutta entreer banen, og har noe som "Get now Down....." eller noe... hmm.. Hjelp:)

Litt usikker på akkurat hva som spilles når de entrer banen, men den KLART mest populære klubbsangen er "Marching on together".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så samtidig denne fra en stengt tråd:

 

"Hallo!

Nå har jeg søkt og søkt om en sang jeg lurer på hva heter...

lurer på om dere vet hva den heter

 

 

her kan dere laste ned et lite klipp av den.. http://www.home.no/mrhippi/sooong.wav"

 

Det er den danske big brother sangen fra 2000 (tror jeg. kan være 99). Mener den er av dj ett eller annet og heter "see right through (to you)". Ikke helt sikker på noe annet enn dansk bb. Måtte skaffe den selv etter en "treningsleir" :p

Lenke til kommentar
Så samtidig denne fra en stengt tråd:

 

"Hallo!

Nå har jeg søkt og søkt om en sang jeg lurer på hva heter...

lurer på om dere vet hva den heter

 

 

her kan dere laste ned et lite klipp av den.. http://www.home.no/mrhippi/sooong.wav"

 

Det er den danske big brother sangen fra 2000 (tror jeg. kan være 99). Mener den er av dj ett eller annet og heter "see right through (to you)". Ikke helt sikker på noe annet enn dansk bb. Måtte skaffe den selv etter en "treningsleir" :p

Dj Encore - I see right through you :)

Lenke til kommentar
Heisann.. =)

 

Har altid lurt på hva den engelske fotball klubben Leeds sin "theme" sang heter??

 

Blir alltid spilt når gutta entreer banen, og har noe som "Get now Down....." eller noe... hmm.. Hjelp:)

Litt usikker på akkurat hva som spilles når de entrer banen, men den KLART mest populære klubbsangen er "Marching on together".

Lurer på det ja, hva den Norske Tippeliga fanfaren heter, og hvor man kan få skaffe den..

Lenke til kommentar
Hva heter sangen som spilles av når "Kåre" i den norske filmen "United" spiller den dere kampen for Fredrikstad eller noe sånnt?! Den sangen er jo nokså kul så hvem har laga den og hva heter den?

noen som vet eller? er "litt" utålmodig :D

 

*Skynde deg*

Tar det for gitt at du selvfølgelig har sjekket soundtracket allerede?

 

01: D´Sound - Give Myself Away

02: Surferosa - Olympia

03: Kaizers Orchestra - Djevelens Orkester

04: Cato Salsa Experience - Lovesick

05: Split Image - My Shades

06: Velvet Belly - Remember

07: Arild Lindeflaten - Kåre Og Annas Tema

08: Ugress - Loungemeister

09: Wunderkammer - Dos Vodkas

10: Sgt. Petter - Let´s Play In D-Major

11: Minor Majority - By This Time Tomorrow

12: Movie -The Fool

13: Tennis - Grand Ol´ Time

14: Babel Fish - The Real Me

15: 10 Ft. Baby - Keep It Real

16: El Corazon - Carma

17: Black Debbath - Traditional Norwegian Food

18: Henrik Mestad - Dobre Dobre Man United

 

Ville hjulpet vesentlig om du hadde hatt peiling på sjanger, fått med deg noe av eventuell tekst etc.

 

Hvis beskrivelsen er "nokså kul" som du skriver, ville jeg i første rekke holdt en knapp på spor fire eller åtte... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...