Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Er det noen som eier "Uti Vår Hage"-dvd'en? Jeg er ganske sikker på at låt og artist står på rulleteksten der. Se lengre opp for mitt innlegg for å få vite fakta om det jeg er på jakt etter, eller så kan jeg jo bare klippe og lime inn det jeg allerede har skrevet nok en gang, men jeg står over det nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg er på jakt etter artist/tittel på en sang.

Jeg har deler av teksten, men når jeg søker etter den på google, finner jeg lite/ingenting relevant.

 

Her er deler av teksten:

 

"Party like the prince of Denmark, give it all you got and don't stop! DJ won't you play that song for me? Come on don't you love this melody? Take me to the dancefloor..."

 

edit:

 

BTW, det er en dance/trance/fjortisspop-aktig sang.

Noen år gammel. Fra rundt tusenårsskiftet elns.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Hei!

Jeg er på jakt etter artist/tittel på en sang.

Jeg har deler av teksten, men når jeg søker etter den på google, finner jeg lite/ingenting relevant.

 

Her er deler av teksten:

 

"Party like the prince of Denmark, give it all you got and don't stop! DJ won't you play that song for me? Come on don't you love this melody? Take me to the dancefloor..."

 

edit:

 

BTW, det er en dance/trance/fjortisspop-aktig sang.

Noen år gammel. Fra rundt tusenårsskiftet elns.

Hørt om Google, kompis?

 

Sangen heter S.O.A.P. - Mr. DJ

 

Jeg søkte på dette på Google:

 

http://www.google.no/search?hl=no&q=%22par...-s%C3%B8k&meta=

 

Og kom inn på denne siden:

 

http://www.allthelyrics.com/lyrics/soap/mi...dj-59525-lyric/

 

Og VIPS!

Lenke til kommentar

Dette blir kanskje en dårlig post, men jeg prøver uansett :p

 

Jeg lurer på en sang, der "Hotchie Mama" eller noe slik er refrenget til sangen.

Jeg husker ikke noen annen ting om sangen, derfor trenger jeg litt "oppfriskning" i hodet.

Om noen vet hvilken sang jeg overhodet prøver å finne tittelen til, så kom med forslag :)

Vet det var lite info, men nå tenker jeg bare på "Hotchie Mama". Tror den går noe slik som "Hotchie Mama, Hotchie, Hotchie, Hotchie Mama".

 

*** Vet ikke om det skrives "Hotchie" ***

Lenke til kommentar
Dette blir kanskje en dårlig post, men jeg prøver uansett :p

 

Jeg lurer på en sang, der "Hotchie Mama" eller noe slik er refrenget til sangen.

Jeg husker ikke noen annen ting om sangen, derfor trenger jeg litt "oppfriskning" i hodet.

Om noen vet hvilken sang jeg overhodet prøver å finne tittelen til, så kom med forslag :)

Vet det var lite info, men nå tenker jeg bare på "Hotchie Mama". Tror den går noe slik som "Hotchie Mama, Hotchie, Hotchie, Hotchie Mama".

 

*** Vet ikke om det skrives "Hotchie" ***

2 live crew - Hootchiemama :D

 

"She ain't nothin' but a hootchiemama hump back hump back hootchie mama!"

 

Hvis jeg ikke husker helt feil så er det sang nr 15 på "Friday" soundtracket

 

EDIT: Leif

Endret av Nemezis
Lenke til kommentar

På leting etter en trance/dance (elns) låt... går en del på radio, tror jeg hørte dj'en sa at den var laget av noe "van" hørtes ut som van dahl, men fant ikke den på www.ianvandahl.com (kan lasta ned samples fra alle låtene der.) siden det er umulig å skrive hva som blir sagt så prøver jeg likevel :D

ååååå-åååå-ååo :w00t:

 

trur det er det eneste som blir sagt.

Lenke til kommentar

Hørte en trance sang på vei til Norefjell på onsdag.

 

den var egnetlig dritlame, men litt catchy. Den startet med at en dame snakket noe i denne duren: "This is a song I wrote, and i'm gonna sing it for you"

 

Resten av sangen gikk i noe sinnsykt enkelt ala yeah yeah yeah, elller whoa whoa whoa. Husker rett og slett ikke. Noen som har en slightest idea?

Lenke til kommentar
Hørte en trance sang på vei til Norefjell på onsdag.

 

den var egnetlig dritlame, men litt catchy. Den startet med at en dame snakket noe i denne duren: "This is a song I wrote, and i'm gonna sing it for you"

 

Resten av sangen gikk i noe sinnsykt enkelt ala yeah yeah yeah, elller whoa whoa whoa. Husker rett og slett ikke. Noen som har en slightest idea?

Husker ikke hva den het.. Men den ble spilt mye på mpetre i sommer! ;) Prøv å søk på www.nrk.no/mpetre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...