Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

lurer på hvor jeg kan finne teksten på en øystein sunde sang. TROR den heter "auch swissen" elns. når google ikke finner noe da er det håpløst fordi det skjer så sjeldent at jeg aldri har lært å leite på andre måter :p hehe.

5618036[/snapback]

 

 

Det er et eller annet med tysk, skal sjekke litt mer jeg.

 

 

 

Edit: tror sangen heter "tyskleksa"

5618069[/snapback]

thx fant texten selv bare jeg fikk riktig navn :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt søkefunksjonen her, og funnet ut at dere har svart på en avart av dette spørsmålet en kvadrillion ganger, men mitt spørsmål er anderledes. Jeg ber dere være ytterst oppmerksom på forskjellen. Sangen Chain Gang, originalt av Sam Cooke, brukes i Leca-reklamen som går for tiden. Men det er ikke hans versjon som brukes. Den i reklamen har en mye tøffere vokalist, som får skikkelig schwung på den, og perkusjonen er også ganske morsom, med saging og det hele. Hvilken versjon er det? Jeg har lastet ned en god del versjoner av sangen, men ingen kommer i nærheten. Hjelp!

Lenke til kommentar
Hva heter sangen til den nye kiwi reklamen? Også lurte jeg på om hva sangen til den reklamen hvor alle mennene går i lenker og restaurerer et hus.

5623235[/snapback]

 

HAHAHA, denne gangen var det jo ekstra morsomt iogmed at svaret var gitt i posten over, de andre gangene folk har sport for ett tusende gang har det bare vært litt irriterende...

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg har brukt søkefunksjonen her, og funnet ut at dere har svart på en avart av dette spørsmålet en kvadrillion ganger, men mitt spørsmål er anderledes. Jeg ber dere være ytterst oppmerksom på forskjellen. Sangen Chain Gang, originalt av Sam Cooke, brukes i Leca-reklamen som går for tiden. Men det er ikke hans versjon som brukes. Den i reklamen har en mye tøffere vokalist, som får skikkelig schwung på den, og perkusjonen er også ganske morsom, med saging og det hele. Hvilken versjon er det? Jeg har lastet ned en god del versjoner av sangen, men ingen kommer i nærheten. Hjelp!

5622698[/snapback]

 

Ladysmith Black Mambazo - Chain Gang

 

Det høres utrivelig likt ut som reklame-sangen, men dessverre er saginga og hakkinga tatt bort. :no:

Sikkert noe Leca har lagt på i ettertid. :hrm:

Lenke til kommentar

Hva heter den sangen som spilles i den "bend it" reklamen?

Der de ungdommene står og trikser med en ball også skyter hu jenta på skiltet osv....

 

Jeg skjønner godt at dere kan bli litt irritert når folk spørr om det samme flere ganger etter hverandre... Men vi som ikke henger så mye her som mange av dere andre gjør, orker ikke å bla gjennom 256 sider...

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen som spilles i den "bend it" reklamen?

Der de ungdommene står og trikser med en ball også skyter hu jenta på skiltet osv....

 

Jeg skjønner godt at dere kan bli litt irritert når folk spørr om det samme flere ganger etter hverandre... Men vi som ikke henger så mye her som mange av dere andre gjør, orker ikke å bla gjennom 256 sider...

5624343[/snapback]

Hvis vi tenker på det samme, er musikken skrevet av Lars Kilevold og Martin Aune i Whistle & Hum. Bama-musikken kan du laste ned fra deres nettsider. :)

Lenke til kommentar
Jeg har brukt søkefunksjonen her, og funnet ut at dere har svart på en avart av dette spørsmålet en kvadrillion ganger, men mitt spørsmål er anderledes. Jeg ber dere være ytterst oppmerksom på forskjellen. Sangen Chain Gang, originalt av Sam Cooke, brukes i Leca-reklamen som går for tiden. Men det er ikke hans versjon som brukes. Den i reklamen har en mye tøffere vokalist, som får skikkelig schwung på den, og perkusjonen er også ganske morsom, med saging og det hele. Hvilken versjon er det? Jeg har lastet ned en god del versjoner av sangen, men ingen kommer i nærheten. Hjelp!

5622698[/snapback]

 

Ladysmith Black Mambazo - Chain Gang

 

Det høres utrivelig likt ut som reklame-sangen, men dessverre er saginga og hakkinga tatt bort. :no:

Sikkert noe Leca har lagt på i ettertid. :hrm:

5624224[/snapback]

Close, but no cigar. Du har rett i at den var rimelig lik, men dette var heller ikke riktig. *frust*
Lenke til kommentar
Jeg skjønner godt at dere kan bli litt irritert når folk spørr om det samme flere ganger etter hverandre... Men vi som ikke henger så mye her som mange av dere andre gjør, orker ikke å bla gjennom 256 sider...

5624343[/snapback]

 

Hehe, joda, men det er litt vittig når svaret faktisk står i trådens siste post, og man spør om det i posten etter, du må være enig i det? :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg har brukt søkefunksjonen her, og funnet ut at dere har svart på en avart av dette spørsmålet en kvadrillion ganger, men mitt spørsmål er anderledes. Jeg ber dere være ytterst oppmerksom på forskjellen. Sangen Chain Gang, originalt av Sam Cooke, brukes i Leca-reklamen som går for tiden. Men det er ikke hans versjon som brukes. Den i reklamen har en mye tøffere vokalist, som får skikkelig schwung på den, og perkusjonen er også ganske morsom, med saging og det hele. Hvilken versjon er det? Jeg har lastet ned en god del versjoner av sangen, men ingen kommer i nærheten. Hjelp!

5622698[/snapback]

 

Ladysmith Black Mambazo - Chain Gang

 

Det høres utrivelig likt ut som reklame-sangen, men dessverre er saginga og hakkinga tatt bort. :no:

Sikkert noe Leca har lagt på i ettertid. :hrm:

5624224[/snapback]

Close, but no cigar. Du har rett i at den var rimelig lik, men dette var heller ikke riktig. *frust*

5624655[/snapback]

 

Prøver meg igjen. :p

 

Nylons - Working On The Chain Gang (?)

 

Høres "ganske" lik ut denne og etter hva jeg husker. Om det ikke stemte vet jeg dessverre ikke. Men det er en god versjon, det skal ingen motsi. :thumbup:

Lenke til kommentar

tror denne sangen er ganske ny og jeg tror det er Tommy Lee og en eller annen DJ fyr som har den, den ble spillt en eller annene gang på fredag kveld på The Voice TV, jeg var halvveis i drømmeland og fikk bare med meg at de VJ folka(ikke MadCon), introduserte den. noen som har peil på vilken sang jeg snakker om ?

godt mulig jeg loker fordi jeg var ganske langt inne i drømmeland, men hadde tv'n gående i bakgrunn.

 

Epz.

Endret av EpziloN
Lenke til kommentar
Satt å switchet på tv'n i går... Der hørte jeg en sang med noe jeg tror hørtes ut som dette (ca.); "shot to the high way"

Det var på "sonen" på tv2 ("80's sonen" var det visst)..

Noen som har peiling på åssen sang dette er ?

5629229[/snapback]

 

 

Husker du hva slags type musikk det var?

Kunne strofen ha vært "shot through the heart"? Hvis det er tilfelle, kunne det ha vært Bon Jovi "You give love a bad name"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...