Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hva den der " ...I don't wanna be a superstar..." heter?? :) Er en dame som synger den. Vet ikke om den er gammel eller ny;) Hørte den på radio her om dagen;)

PS: Ikke Bjørn Johan Muri sin;)

Skrevet (endret)

Noen som vet hva den der " ...I don't wanna be a superstar..." heter?? :) Er en dame som synger den. Vet ikke om den er gammel eller ny;) Hørte den på radio her om dagen;)

PS: Ikke Bjørn Johan Muri sin;)

, kanskje? Det er en mann som synger da, tror jeg, men ganske lyst.

Hørte en sang når jeg så "Folk:Sledemakeren" på NRK tidligere i kveld. Den kan høres her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/618029 fra 26:27.

Er det noen som vet hvilken sang eller artist dette er? :)

Rulleteksten sier at musikken er av Lars H. Haugen, som er gitarist i bandet Hellbillies. Jeg fant dessverre ikke sangen du spør etter men jeg ser at han er aktiv på MySpace, så du kan jo prøve å sende han ei melding der.

Endret av Sondre
Skrevet

Noen som vet hva den sangen som kan minne om tommas toget theme sangen heter? det er en rap sang eller no

tenker ikke på 50cent remix greia med thomas the tank engine sangen?

Skrevet

Noen som vet hva den sangen som kan minne om tommas toget theme sangen heter? det er en rap sang eller no

tenker ikke på 50cent remix greia med thomas the tank engine sangen?

den har blitt spillt på p3 for noen uker siden:S

Skrevet

Noen som vet hva den sangen i DnBNOR reklamen som går på TV3 for tiden heter? Er noe ala "oh wow eller wow oooh". Skulle ikke forundre meg om jeg har den, men klarer ikke å huske navnet.

Takk på forhånd.

Ingen som vet?

Blur - Song 2

Tusen takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...