Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg leter etter et klassisk stykke. Ikke så lett å forklare, men jeg hører musikken i hodet. :p

Stykket er veldig "jagende". Typisk symfoniorkester. Har sett det bli brukt i en montasje av forskjellige kjøretøy som kræsjer og til video av folk som rir i fullt sprang.

Er det noen som kan gjette seg til hvilket stykke det er basert på mine mangelfulle opplysninger?

edit: Den starter om jeg husker rett ganske brått. Du hører lokk, stortrommer og fiolin ganske bra.

http://www.youtube.com/watch?v=JkymTHSbWe0 ?
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg leter etter et klassisk stykke. Ikke så lett å forklare, men jeg hører musikken i hodet. :p

Stykket er veldig "jagende". Typisk symfoniorkester. Har sett det bli brukt i en montasje av forskjellige kjøretøy som kræsjer og til video av folk som rir i fullt sprang.

Er det noen som kan gjette seg til hvilket stykke det er basert på mine mangelfulle opplysninger?

edit: Den starter om jeg husker rett ganske brått. Du hører lokk, stortrommer og fiolin ganske bra.

?
Skrevet

Jeg hørte en sang der de synger i refrenge "jeg er en mann som elsker mus". Ellers går det mye i rapping.

Noen som vet hva denne sangen heter? Hvem som synger den?

Skrevet
Jeg hørte en sang der de synger i refrenge "jeg er en mann som elsker mus". Ellers går det mye i rapping.

Muligens denne om du roter litt med teksten.

Temaet er i det minste det samme :roll:

Skrevet

Hei. Hørte nettopp en stemme i en sang jeg har hørt i en annen gruppe.

Den første veldig "dype" stemmen i denne sangen, har jeg hørt hos en annen gruppe før, men klarer ikke ta igjen hvilken. Noen som vet?

Skrevet

Denne?

Skrevet

Heisann. Lurer på hva sangen i American Virgin (2009) heter, den som er når de er inne der de prøver å sette verdens rekord i puppevising (rundt 01:00:00).

TAKK! :)

Skrevet
hvem har laget låta som spilles i begynnelsen av radioprogrammet "På dansefot"?

den går sånn her: PÅ DAIIIINSEFOT PÅ DAIIINSEFOOOT, ROINDT I RING!!!

mvh dansebandgutten nr 1 :thumbup:

Han som har laget den vet iallefall ingenting om musikk.

Werner

Skrevet
Techno/rap/hip-hop sang som går noe slik:

"You got to be strong, got to be strong, what can I say"

og

"Strong like a lion" pluss ordet "Saigon" muligens "Zion".

Fant det ut selv etter masse søk. "Eddy Wata - The Light" :D

Skrevet

Jeg leter etter en sang.. ja den har vært mye på radioen i det siste... Husker ikke så mye fra den men det jeg husker de synger er "Shut youre mouth boy" eller noe ganske rolig sang ikke noe hardcore.. :dribble:

Skrevet (endret)

Hva heter den sangen de bruker på stormberg(?) reklamen der de følger et menneske ned fjellet, frikjøring i pudder på ski, åsså akkurat ide personen hopper, så blir det stille?

Endret av NothinDoin™
Skrevet

Hørte en sang idag, hvor refrenget var noe ala "my problem is my friend" eller "problems are my friend"

Noen som vet hvilken sang det er:P?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...