Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva heter den sangen som er på den flyselskapreklamen? Husker ikke hvilket selvskap det er, men det er sånn orkestermusikk og det er laget en rapremix av den. Sangen er gammel og jeg har hørt den mange ganger, men vet kke hva den heter.

 

Litt vanskelig å forklare men det er en sånn melodi som går slik: Dittaditta dit da da ditta da ditta da. :p

Endret av StayN
Lenke til kommentar
Hei!

 

Har hørt denne sangen både på radio og på sats et par ganger. Er en mannlig artist og er vel en typisk "pop" sang.

Er ikke helt sikker på teksten, men trur ordene "angel no mercy" blir brukt i refrenget.

 

Takk på forhånd!

 

Hei Moalars

 

Kan det være Dire Straits - Angel of mercy ? ;)

 

Var dessverre ikke den, men takk.

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen som er på den flyselskapreklamen? Husker ikke hvilket selvskap det er, men det er sånn orkestermusikk og det er laget en rapremix av den. Sangen er gammel og jeg har hørt den mange ganger, men vet kke hva den heter.

 

Litt vanskelig å forklare men det er en sånn melodi som går slik: Dittaditta dit da da ditta da ditta da. :p

 

 

Hei StayN Låta du er på jakt etter er sikkert whigfield-Saturday night 1994 :yes:

Endret av axelrator
Lenke til kommentar
Hei, jeg lurer litt på hva den sangen som ble brukt i reklamen for P3 - morgen heter? Da tenker jeg på den som gikk på NRK1 for en stund tilbake. Går vel der kanskje enda også, ikke vet jeg. :)

 

Har denne frasen i seg: "So I borrowed my daddy's car" - tror jeg da. :)

Hvis vi tenker på samme reklame, så tror jeg det er Eva and the Heartmaker - Please...=)

 

Jepp, det er den. Takker! :)

 

Du vet ikke tilfeldigvis om den ligger på Spotify eller Youtube? Kan ikke finne den der. :(

Lenke til kommentar
Hmm... Hørte en sang forleden, men fikk ikke med meg hva den hette..

 

Starten var litt rolig, og plutselig så ble det hardcore eller hva jeg skal kalle det.

Den er innen sjangeren rock, og passer veldig godt til "gun scenes" i slow motion.

 

Håper noen vet hva jeg snakker om. ><

 

Når jeg tenker på sangen, så ser jeg for meg en bil, med en fyr inni, som kjører fremover, med en/to uzi(er). Han skyter med de, og krysser hendene. Alt i slow motion.

Hvis du tenker på noe som i Matrix så kan det være Rage Against The Machine - Wake Up?

Lenke til kommentar
Hei, jeg lurer litt på hva den sangen som ble brukt i reklamen for P3 - morgen heter? Da tenker jeg på den som gikk på NRK1 for en stund tilbake. Går vel der kanskje enda også, ikke vet jeg. :)

 

Har denne frasen i seg: "So I borrowed my daddy's car" - tror jeg da. :)

Hvis vi tenker på samme reklame, så tror jeg det er Eva and the Heartmaker - Please...=)

 

Jepp, det er den. Takker! :)

 

Du vet ikke tilfeldigvis om den ligger på Spotify eller Youtube? Kan ikke finne den der. :(

 

Eva & The Heartmaker - Please!

 

Søker du på dette kommer den opp :) Jeg har den i alle fall :p

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen som er på den flyselskapreklamen? Husker ikke hvilket selvskap det er, men det er sånn orkestermusikk og det er laget en rapremix av den. Sangen er gammel og jeg har hørt den mange ganger, men vet kke hva den heter.

 

Litt vanskelig å forklare men det er en sånn melodi som går slik: Dittaditta dit da da ditta da ditta da. :p

 

 

Hei StayN Låta du er på jakt etter er sikkert whigfield-Saturday night 1994 :yes:

 

Nei, det var nok ikke den desverre :p Det er ingen som synger "Dittaditta dit da da ditta da ditta da" i sangen, jeg prøver bare å forklare hvordan rytmen på orkesteret går, på en måte nynning i tekstform :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Nei, det var nok ikke den desverre :p Det er ingen som synger "Dittaditta dit da da ditta da ditta da" i sangen, jeg prøver bare å forklare hvordan rytmen på orkesteret går, på en måte nynning i tekstform :p

Du har ikke noe lyd sample å komme med ?

Lenke til kommentar
Nei, det var nok ikke den desverre :p Det er ingen som synger "Dittaditta dit da da ditta da ditta da" i sangen, jeg prøver bare å forklare hvordan rytmen på orkesteret går, på en måte nynning i tekstform :p

Du har ikke noe lyd sample å komme med ?

 

Nei desverre :( Husker bare at jeg hørte den på en flyselskapreklame som går på tv nå for øyeblikket, kan si hvilket selvskap det var hvis jeg ser den igjen ;)

Lenke til kommentar
Nei, det var nok ikke den desverre :p Det er ingen som synger "Dittaditta dit da da ditta da ditta da" i sangen, jeg prøver bare å forklare hvordan rytmen på orkesteret går, på en måte nynning i tekstform :p

Du har ikke noe lyd sample å komme med ?

 

Nei desverre :( Husker bare at jeg hørte den på en flyselskapreklame som går på tv nå for øyeblikket, kan si hvilket selvskap det var hvis jeg ser den igjen ;)

 

Nei, det var en DNB NOR reklame! de var på en flyplass, men reklamen var for sms-tjenesten til DNB NOR eller noe :p

Lenke til kommentar

Jeg blir gaaal.

Har googla og sjekka radiolister og lyrics, og sanger med trolige titler på Spotify, og og og.

 

Vær så snill hjelp meg!

 

Spilles på lokalradioen, regner med den da spilles på flere også.

 

Dame som synger, går litt høyt opp på refrenget og det eneste jeg husker er sånn her:

"save me from myself, save me from my mess" enten my mess, eller the mess eller this mess. dere skjønner tegninga. men jeg tror hun synger my mess.

 

Fin rolig sang, ikke superbra sang, norsk kvalitet kanskje. Men den er søt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...