Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Axelrator:

Kan det være denne du mener?: Jefferson starship - "I will stay".

 

Her ligger en "smakebit" av sangen: http://mog.com/music/Jefferson_Starship/Wi...nge/I_Will_Stay

 

 

Sorry Heffer Hverken teksten eller melodien er det jeg er på jakt etter. Dette er mer dance vennlig pop

Har lagt ved en link så dere kan høre hele låta. Dere må selv downloade låta f.eks til winamp for å høre låta.

 

Håper noen vil nå dra kjennelsen på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg googla og styrt i flere dager. Klarer ikke å finne låta. Tror nok ikke jeg husker teksten helt korrekt så jeg skal prøve å beskrive godt.

Tror den er noen år gammel, er ganske sikker på at det er en jente som synger. Har fått for meg at det er vokalisten i The Cardigans. Den type stemme iallefall. Rolig sang, type "lovesong"

Går no sånn som " I.... I go crazy.... for the way you are... its kind of sad baby.. I .... I go crazy with the way you are.

Som sagt tror nok at jeg er litt på villspor med teksten =(

Lenke til kommentar
axelrator: Dritkul låt, har prøvd å finne den selv nå men lite hell der. Låta bruker altfor mange vanlige ord :(

 

 

 

Hei Blåbær flott at du har hørt på den. Ja den er meget vanskelig å finne. Og alle jeg har spurt har heller ikke peiling. Men jeg har hørt den mener jeg på en norsk kanal tror det var p2. Men anbefal gjerne låten til andre noen må da vite hvem dette er.

Lenke til kommentar
Nå har jeg googla og styrt i flere dager. Klarer ikke å finne låta. Tror nok ikke jeg husker teksten helt korrekt så jeg skal prøve å beskrive godt.

Tror den er noen år gammel, er ganske sikker på at det er en jente som synger. Har fått for meg at det er vokalisten i The Cardigans. Den type stemme iallefall. Rolig sang, type "lovesong"

Går no sånn som " I.... I go crazy.... for the way you are... its kind of sad baby.. I .... I go crazy with the way you are.

Som sagt tror nok at jeg er litt på villspor med teksten =(

 

 

'E}{IT sa: tror den er noen år gammel.

 

Låta er fra 1999.

Lenke til kommentar
Ajaco: Sangen heter Hotaru no Hikari (Sha la la), og er av Ikimono Gakari :)

Takk :D

 

Hadde ikke Ikimono Gakari en annen intro også da? Blue bird eller noe? :) Tror jeg spurte etter den og.

 

EDIT: Axelrator, hva var poenget? Om den er fra 1999, så er den jo noen år gammel?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Her trenger jeg hjelp av dem som har peiling på musikk fra 1990.

 

Dette er en låt jeg hørte på radio i 1990. Fant aldri ut hva den het.

 

Refrenget går sånn her: "when we're together you and i. gjentar dette refrenget før han sier "you gonna rock my soul"

 

Typisk pop ala bros, brother beyond, big fun.. noe i den stilen. Høres ut som en duo som synger. Hørte denne låten sensommeren 1990. Kan ligne litt på fancy også i stilen.

 

Skal prøve å få 2 klipp fra sangen så noen kan gjenkjenne den. Mulig det ikke går an å få tak i hverken artist eller låt. men jeg håper. ønsker vite hvem sang og hva heter artisten?

 

 

Her er en link hvor dere kan høre hele låten: http://files.filefront.com/13942881

 

Chyp-Notic - U and I heter sangen ;)

 

Spotify URL: CLICKY!

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Ajaco: Sangen heter Hotaru no Hikari (Sha la la), og er av Ikimono Gakari :)

Takk :D

 

Hadde ikke Ikimono Gakari en annen intro også da? Blue bird eller noe? :) Tror jeg spurte etter den og.

 

EDIT: Axelrator, hva var poenget? Om den er fra 1999, så er den jo noen år gammel?

 

 

Ajaco: jeg selv syns at 10 år ikke kan benevnes som noen år. men det er vel smak og behag. 5år karektiseres jeg som noen år. Derfor denne uttalelse. Vi skal vel være så korrekt som mulig her?

Lenke til kommentar
Ajaco: Sangen heter Hotaru no Hikari (Sha la la), og er av Ikimono Gakari :)

Takk :D

 

Hadde ikke Ikimono Gakari en annen intro også da? Blue bird eller noe? :) Tror jeg spurte etter den og.

 

EDIT: Axelrator, hva var poenget? Om den er fra 1999, så er den jo noen år gammel?

 

Jo, dette stemmer etter punkt og prikke ;) Blue Bird heter sangen på engelsk, eller Aoi Ano Sora(Blue sky) om du foretrekker japansk. Her finner du sangen, samt tekst både på engelsk og japanske lydord. :)

Lenke til kommentar
Her trenger jeg hjelp av dem som har peiling på musikk fra 1990.

 

Dette er en låt jeg hørte på radio i 1990. Fant aldri ut hva den het.

 

Refrenget går sånn her: "when we're together you and i. gjentar dette refrenget før han sier "you gonna rock my soul"

 

Typisk pop ala bros, brother beyond, big fun.. noe i den stilen. Høres ut som en duo som synger. Hørte denne låten sensommeren 1990. Kan ligne litt på fancy også i stilen.

 

Skal prøve å få 2 klipp fra sangen så noen kan gjenkjenne den. Mulig det ikke går an å få tak i hverken artist eller låt. men jeg håper. ønsker vite hvem sang og hva heter artisten?

 

 

Her er en link hvor dere kan høre hele låten: http://files.filefront.com/13942881

 

Chyp-Notic - U and I heter sangen ;)

 

Spotify URL: CLICKY!

 

 

Hei Iskall. Kan det være chyp-notic "u and I? Det stemmer jo veldig med at det er pop. Men har ikke fått sjekket det ut noen plass. kan jo være dem. sier takk for forslaget. Er det dem er mysteriet fra 1990 løst. har flere ukjente låter alle fra 1990. Da var jeg veldig aktivt å hørte på radioen.

Endret av axelrator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...