Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har hørt en sang på flere utesteder, ett eller anna med HOOOOOLD ON! eller Sheeeeeila, noen som kan finne den for meg? lett over alt:(

 

 

Anyone, please? :( høres ut som noe jamaica greier, kanskje, bob sinclair, er ihvertfall ikke "World, hold on!" for den har jeg sjekket!

 

 

ikke for å mase på alle, men trenger denne sangen til helgen, takker for alle som svarer :)

 

 

haha, :p han synger faktisk noe let me be the one også ett eller anna:P

 

 

fortsatt ingen som vet? =/

Lenke til kommentar

Den Jan Thomas sangen fra Fanthomas vil jeg og ha :p

 

Og er det noen som vet hva sangen som er i Specsavers reklamen er ?

"Bring your gun and all your make up"

Han transvesitten som har tatt på damebrillene til herreklærne .. Også bytter han til herrebrillene på slutten.

 

Noen som skjønner hva jeg prater om ? :)

Lenke til kommentar
Hva heter den melodien som går på en tv-reklame nå for tia, husker ikke hvilken kanal eller hva reklamen er for, men tror det er TVNorge eller tv3 :p

 

Tror også at melodien brukes i 71 grader nord. Det er en "glad" melodi med strykere. Dere har garantert hørt den :)

 

Kan det være den sangen som blir brukt i Bankreklamene med norske kjendiser ?

The Verve - Bittersweet symphony

: http://www.youtube.com/watch?v=Zx3m4e45bTo

Lenke til kommentar

Her trenger jeg hjelp av dem som har peiling på musikk fra 1990.

 

Dette er en låt jeg hørte på radio i 1990. Fant aldri ut hva den het.

 

Refrenget går sånn her: "when we're together you and i. gjentar dette refrenget før han sier "you gonna rock my soul"

 

Typisk pop ala bros, brother beyond, big fun.. noe i den stilen. Høres ut som en duo som synger. Hørte denne låten sensommeren 1990. Kan ligne litt på fancy også i stilen.

 

Skal prøve å få 2 klipp fra sangen så noen kan gjenkjenne den. Mulig det ikke går an å få tak i hverken artist eller låt. men jeg håper. ønsker vite hvem sang og hva heter artisten?

 

 

Her er en link hvor dere kan høre hele låten: http://files.filefront.com/13942881

 

 

 

 

 

 

 

 

:dribble::p :p :p :p

Endret av axelrator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...