Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok. Eg lurer på om nokon kan hjelpe meg med denne (og eg veit veldig lite som kan hjelpe). Treng sangen til eit privatprosjekt.

Vocal - Damestemme, ganske lys.

Lyrics - blalblablablalbla for me(eeee)!

Trur den er ein "hit" (akkurat no kanskje?), tipper den er ganske ny.

4/4 takt, ganske rolig tempo. Ganske rolig sang rett og slett.

 

Edit: Ho synger "for me" på slutten av refrenget kvar gong på ein slik måte at det gjer utrykk for at sangen eigentleg kan heite "for me".

 

Muleg denne blei litt for vanskelig, men eg gjer meg ikkje.

Lenke til kommentar

 

Hvem har sangen, og heter den virkelig "don't cry for me baby"?

 

hm fant ikke ut så mye om den sangen, men fant dette youtube klippet da, kanskje det hjelper

 

 

Bump, sangen er på det youtube linken Logitech har funnet, der jeg fant den opprinnelig.

Bump igjen.. Jeg har lest kommentarene flere ganger men forstår ikke mye av det som står der.

I en av kommentarene sier h*n som la ut videoen "Блокбастер feat. Супер Детки - Упрямый Дождь "

Vil tro det er artist - tittel...

Så ved hjelp av google og dens translate-mulighet fant jeg ut at artistnavnet er Blockbuster feat.. Super Detki.

Sangen var dog vanskeligere å finne.

Mulig det hjelper litt, om noe står feil, så er det google som ikke klarer å oversette....

 

 

 

Noen som har navnet på selve sangen? Vil helst ha korrekt navn på den.

Lenke til kommentar
Hei :)

Jeg lå sånn halveis å sov på sofaen i går. Tror jeg så på TV2, da denne reklamen kom.

I hvertfall;

 

Reklamen var om fotball, 99% sikker på at det var reklame for UEFA Champions League. Der vistes flere snutter fra forskjellige lag og finesser som var skjedd de siste årene i Champions League. Det eneste jeg fikk med meg av tekst i sangen var noe sånt som "if you stayed by my side".

 

HJELP!

 

Her er teksten..videoen virker ikke.

http://jim.killanet.net/blog/2008/02/09/yo...es-up-above-me/

 

 

så på viast 4 idag :) rett før klokken halv seks så var det en reklame om champions league, der det var en herlig sang :D noen som så dette ? og vet hva sangen heter ? :D

 

 

Hei, jeg har hørt en sang på en reklame på tv 3 (tror jeg)

den har noe med fotball og gjøre og man hører en sang. jeg lurer på hvilken sang dette er.

noe av hva han sier er "dont fade away.. dont fade away"

manne stemme. litt.. rolig kanskje? sangen..

 

noen som vet hvilken d er?? :()

 

 

HERREGUD!! LET LITT DA FOLKENS!!

Endret av Angels Eye
Lenke til kommentar
Hei :)

Jeg lå sånn halveis å sov på sofaen i går. Tror jeg så på TV2, da denne reklamen kom.

I hvertfall;

 

Reklamen var om fotball, 99% sikker på at det var reklame for UEFA Champions League. Der vistes flere snutter fra forskjellige lag og finesser som var skjedd de siste årene i Champions League. Det eneste jeg fikk med meg av tekst i sangen var noe sånt som "if you stayed by my side".

 

HJELP!

 

Her er teksten..videoen virker ikke.

http://jim.killanet.net/blog/2008/02/09/yo...es-up-above-me/

 

 

så på viast 4 idag :) rett før klokken halv seks så var det en reklame om champions league, der det var en herlig sang :D noen som så dette ? og vet hva sangen heter ? :D

 

 

Hei, jeg har hørt en sang på en reklame på tv 3 (tror jeg)

den har noe med fotball og gjøre og man hører en sang. jeg lurer på hvilken sang dette er.

noe av hva han sier er "dont fade away.. dont fade away"

manne stemme. litt.. rolig kanskje? sangen..

 

noen som vet hvilken d er?? :()

 

 

HERREGUD!! LET LITT DA FOLKENS!!

 

 

ikke så mye og gå på med "fade away" da kanskje?!?! finner bare piss på de sangene jeg søker på.....

Lenke til kommentar
Hei :)

Jeg lå sånn halveis å sov på sofaen i går. Tror jeg så på TV2, da denne reklamen kom.

I hvertfall;

 

Reklamen var om fotball, 99% sikker på at det var reklame for UEFA Champions League. Der vistes flere snutter fra forskjellige lag og finesser som var skjedd de siste årene i Champions League. Det eneste jeg fikk med meg av tekst i sangen var noe sånt som "if you stayed by my side".

 

HJELP!

 

Her er teksten..videoen virker ikke.

http://jim.killanet.net/blog/2008/02/09/yo...es-up-above-me/

 

 

så på viast 4 idag :) rett før klokken halv seks så var det en reklame om champions league, der det var en herlig sang :D noen som så dette ? og vet hva sangen heter ? :D

 

 

Hei, jeg har hørt en sang på en reklame på tv 3 (tror jeg)

den har noe med fotball og gjøre og man hører en sang. jeg lurer på hvilken sang dette er.

noe av hva han sier er "dont fade away.. dont fade away"

manne stemme. litt.. rolig kanskje? sangen..

 

noen som vet hvilken d er?? :()

 

 

HERREGUD!! LET LITT DA FOLKENS!!

 

 

ikke så mye og gå på med "fade away" da kanskje?!?! finner bare piss på de sangene jeg søker på.....

 

Take That - Rule The World?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...