Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hørte en sang på radioen idag, har hørt den på radioen før. eneste jeg husker fra texten er that is why i rule the world, er en litt rolig og avslappende sang.var ikke take that, har søkt på google etter texten jeg husker.

 

Kanskje det er

?

 

Der synger han ihvertfall "That was when I ruled the world"

Endret av Haawy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg leiter egentlig etter to sanger som jeg ikke finner, den første hørte jeg på radio1 for et par månder siden og det var en dame som sang, en litt rolig "chill" sang, og det hørtes ut som hun sang i refrenget "Wiiiide Awake, im so wide awake" elns, men finner den ikke så kan ikke være det.. hjelp? :o

 

Den andre sangen hørte jeg på en platebutikk i Oslo, dette var mer en Hip Hop sang, og igjen det jeg fikk med meg av tekst i refrenget var "This is a call to y'all, it doesnt matter what the fuck your on" men finner heller ikke denne, har googlet begge og sjekket mye rundt omkring etter begge

Lenke til kommentar
Den andre sangen hørte jeg på en platebutikk i Oslo, dette var mer en Hip Hop sang, og igjen det jeg fikk med meg av tekst i refrenget var "This is a call to y'all, it doesnt matter what the fuck your on" men finner heller ikke denne, har googlet begge og sjekket mye rundt omkring etter begge

Chris Lee - "Nightlife"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842

Jeg trenger hjelp. En sang har lagt seg på hjernen min, og jeg vil ha tak i den – koste hva det koste vil, men jeg har et problem: Jeg aner ikke hva låten eller artisten heter! Jeg har hørt den en masse på P4 i sommer (det er ikke "I'm Yours" eller "Too Late To Apologize", jeg er drittlei dem!), men jeg hørte aldri at de nevnte artist eller sang der. Men jeg har noe bra for å hjelpe dere, jeg tok opp et halvminutt eller noe av sangen fra radioen.

 

Last ned herifra, og si meg noe som kan hjelpe meg med å finne låten et sted! På forhånd takk for alle innspill :)

Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp. En sang har lagt seg på hjernen min, og jeg vil ha tak i den – koste hva det koste vil, men jeg har et problem: Jeg aner ikke hva låten eller artisten heter! Jeg har hørt den en masse på P4 i sommer (det er ikke "I'm Yours" eller "Too Late To Apologize", jeg er drittlei dem!), men jeg hørte aldri at de nevnte artist eller sang der. Men jeg har noe bra for å hjelpe dere, jeg tok opp et halvminutt eller noe av sangen fra radioen.

 

Last ned herifra, og si meg noe som kan hjelpe meg med å finne låten et sted! På forhånd takk for alle innspill :)

Eg googla lyrics, og trur sangen du leiter etter kan vere Ain't Nothing Gonna Hold Me Down av Men At Work.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842
Jeg trenger hjelp. En sang har lagt seg på hjernen min, og jeg vil ha tak i den – koste hva det koste vil, men jeg har et problem: Jeg aner ikke hva låten eller artisten heter! Jeg har hørt den en masse på P4 i sommer (det er ikke "I'm Yours" eller "Too Late To Apologize", jeg er drittlei dem!), men jeg hørte aldri at de nevnte artist eller sang der. Men jeg har noe bra for å hjelpe dere, jeg tok opp et halvminutt eller noe av sangen fra radioen.

 

Last ned herifra, og si meg noe som kan hjelpe meg med å finne låten et sted! På forhånd takk for alle innspill :)

Eg googla lyrics, og trur sangen du leiter etter kan vere Ain't Nothing Gonna Hold Me Down av Men At Work.

Jeg fikk svar i en annen tråd, og fant ut at den heter "Break My Stride" av Matthew Wilder (1983), men takk for innspillet :)

 

Den versjonen du fant er forresten en coverversjon utført av Men at Work (og den var stilig den også), så takk for hjelpen ;)

Endret av Slettet+12341842
Lenke til kommentar

Hei, lurer på en sang her:

 

 

Den er ganske gammel 2004-2000 tror jeg, musikkvideon står en i bar overkropp med en vest på tror jeg, vokalisten er blond og om jeg husker riktig så står de i en gruve å spille.

 

 

Kan være de er norske (?). (Synger engelsk)

 

Tror jeg ville lagt den i "Rock" sjangeren :p

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar
Hørte en sang på radioen idag, har hørt den på radioen før. eneste jeg husker fra texten er that is why i rule the world, er en litt rolig og avslappende sang.var ikke take that, har søkt på google etter texten jeg husker.

 

Kanskje det er

?

 

Der synger han ihvertfall "That was when I ruled the world"

jippi! det er den ja, Takk skal du ha Haawy :thumbup:

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
Lurer på hva slags sang som er i Dressman-reklamen som går på tv'n disse dager.

Jeg ville tippet noe av The Doors, men tviler på at det er de. Kanskje noe i deres stil :)

 

Er det fortsatt den "express yourself" sangen? Husker ikke hva den heter akurat nå, emn skal sjekke om jeg finner den.

 

Tror dette er originalen.

N.W.A - Express Yourself

Endret av Haawy
Lenke til kommentar
Lurer på hva slags sang som er i Dressman-reklamen som går på tv'n disse dager.

Jeg ville tippet noe av The Doors, men tviler på at det er de. Kanskje noe i deres stil :)

 

Er det fortsatt den "express yourself" sangen? Husker ikke hva den heter akurat nå, emn skal sjekke om jeg finner den.

 

Tror dette er originalen.

N.W.A - Express Yourself

Nei, er ikke den :\

Liker den sangen og forøvrig ^^

 

Husker ikke melodien i hodet, men mener det var noe rolig rock, noe lignende et par av sangene til The Doors (Riders of the storm osv). Har googlet litt, og en plass sier de "everything you touch", men nærmeste jeg kom

 

Tar forbehold om at hukommelsen er litt (veldig) rusten :)

Lenke til kommentar
Har alltid lurt på hvilken sang dette er, sangen lyder som følger. Tror faktisk mannen synger dette i refrenget. Na na na na na na, mannen har litt lys stemme. For dere som skulle svare, sangen jeg er ute etter er ikke; Nanananana, hey hey, goodbye.

Råskudd fra hofta: The Feeling - "Sewn"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...