Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Heisann

kan noen si meg navnet på følgende sang:

Opptak__13_.mp3

Nesten umulig å høre noe på det klippet :\

 

Noen som har peiling på denne.

 

Hadde den på Winamp en stund,er en standup komiker som imiterer ulike øl typer..snakker ut fra magens ståsted,der er det fest og Heineken og whiskey dukker opp,og så kommer...Tequilaaaaaaaaa..og da blir det bråk og magen ber de gå og da spyr han karen og noe....noen som vet??

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hørte en sang for litt siden som jeg ikke husker hva heter.. jeg prøver å finne den.

Det er om kjærlighet. noe av teksten som jeg husker: "it's so sad, so sad, so sad" også synger han om hvordan han kan få den jenta o.s.v.

noen der ute som vet hvem jeg tenker på?

vet at det er vanskelig å finne det ut når jeg ikke har så mye beskrivelse =P

ta gjerne med en link til youtube, viss den ligger der

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på denne.

 

Hadde den på Winamp en stund,er en standup komiker som imiterer ulike øl typer..snakker ut fra magens ståsted,der er det fest og Heineken og whiskey dukker opp,og så kommer...Tequilaaaaaaaaa..og da blir det bråk og magen ber de gå og da spyr han karen og noe....noen som vet??

 

 

denne kanskje?

http://jennycu.vox.com/library/post/mixing-alcohol-mp3.html

 

 

Heisann

kan noen si meg navnet på følgende sang:

Opptak__13_.mp3

Nesten umulig å høre noe på det klippet :\

 

Noen som har peiling på denne.

 

Hadde den på Winamp en stund,er en standup komiker som imiterer ulike øl typer..snakker ut fra magens ståsted,der er det fest og Heineken og whiskey dukker opp,og så kommer...Tequilaaaaaaaaa..og da blir det bråk og magen ber de gå og da spyr han karen og noe....noen som vet??

 

Taaaaaakk :D

Lenke til kommentar
Dette er en sang eg hørte da eg var liten...så den kom vel på rundt 90 tallet.

 

Eneste eg husker er at den begynner med bare instrumenter,videoen er en dude som kjører F1 bil eller noe sånt og så løper det en dame fremfor,og det er filmet rett fremfor bilen.

 

En mann som sier noe i låten..mørk stemme høres nesten ut som Leonard Cohen...

 

Går noe sånt som dette:Dadadada da da da,.......

 

Mer husker eg ikke... Noen som er HELT genial og vet hvilken eg snakker om?

 

Kan ikke se at du har fått noen svar, så jeg fyrer løs.

 

Tror det er Yello - The Race. Høres ihvertfall veldig ut som om det er den du beskriver. fantastisk sang :)

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar
Dette er en sang eg hørte da eg var liten...så den kom vel på rundt 90 tallet.

 

Eneste eg husker er at den begynner med bare instrumenter,videoen er en dude som kjører F1 bil eller noe sånt og så løper det en dame fremfor,og det er filmet rett fremfor bilen.

 

En mann som sier noe i låten..mørk stemme høres nesten ut som Leonard Cohen...

 

Går noe sånt som dette:Dadadada da da da,.......

 

Mer husker eg ikke... Noen som er HELT genial og vet hvilken eg snakker om?

 

Kan ikke se at du har fått noen svar, så jeg fyrer løs.

 

Tror det er Yello - The Race. Høres ihvertfall veldig ut som om det er den du beskriver. fantastisk sang :)

 

 

OMFG

 

DU er min GUD!!!

 

Mange tusen takk!!!!!!!!! :thumbs:

Lenke til kommentar
Hørte en sang på radioen idag, har hørt den på radioen før. eneste jeg husker fra texten er that is why i rule the world, er en litt rolig og avslappende sang.var ikke take that, har søkt på google etter texten jeg husker.

Nå tviler jeg på at det er riktig, men Say Anything - That Is Why var den eneste sangen jeg fant med ordene "that is why" og "world" litt etterpå i seg.

Lenke til kommentar
Hørte en sang på radioen idag, har hørt den på radioen før. eneste jeg husker fra texten er that is why i rule the world, er en litt rolig og avslappende sang.var ikke take that, har søkt på google etter texten jeg husker.

Nå tviler jeg på at det er riktig, men Say Anything - That Is Why var den eneste sangen jeg fant med ordene "that is why" og "world" litt etterpå i seg.

mulig jeg har ikke har hørt helt rett men det var noe med why i rule the world, det var refrenget tror jeg. om det hjelper så TROR jeg det var på nrj jeg hørte den, har vært på hjemmesidene deres men fant ikke sangen min.

 

men takk for forsøket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...