Gå til innhold

Kv84: Ny idag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nerdete, og til tider mye søppel. Men mye god informasjon, og du kan nesten ta deg filla på at noen har hatt de samme problemene som du vil ha svar på... Hvis ikke, så får du hjelp.

 

Hva er du ute etter å diskutere da?

Er det ett dataspill, eller politikk, eller musikk, eller kunst, eller prøver du bare å bli kjent med folk? Eller kanskje du kan en masse og vil hjelpe andre?

Lenke til kommentar

Kanskje dårlig formulert, de rydder opp ;)

Det var bedre! :)

 

Velkommen skal du være! Som det nevnes er det stor forskjell mellom kategoriene. Målet er å ha en kategori for det meste, og å godta det meste av diskusjon.

 

Som mongojarle ymter frempå med - skriv litt mer om interesse og hva du liker å diskutere, og hvorfor du kom hit.

Lenke til kommentar

Nerdete, og til tider mye søppel. Men mye god informasjon, og du kan nesten ta deg filla på at noen har hatt de samme problemene som du vil ha svar på... Hvis ikke, så får du hjelp.

 

Hva er du ute etter å diskutere da?

Er det ett dataspill, eller politikk, eller musikk, eller kunst, eller prøver du bare å bli kjent med folk? Eller kanskje du kan en masse og vil hjelpe andre?

Jeg liker Krim bøker, Wow, Kaffe, Kafe, Strikke, Hekle, Sminke, Musikk (Radio Norge, Nrj++), Snowboard og Iphone :)

Lenke til kommentar

Velkommen :)

Jeg liker "en hele haug med kvinnfolksaker" og Iphone

Pass deg for android-folk da, de kan bite og er ikke helt tamme her.. ;)

 

 

ps. admin Runar tar imot beskyttelsespenger.

 

iPhone ftw!

 

Hvis det ikke er noen som kjenner meg fra Kg så vet dere kanskje ikke hva jeg liker aller best.

 

Edit: flettet dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Kommer tilfeldigvis inn på kvinneguiden selv noen ganger, utrolig nok så er det alltid diskusjon og kvinneguiden som kommer på toppen på google hvis man søker på et spørsmål på norsk.

 

Jeg syntes det er mindre bruk av anonym-poster på dette forumet, det blir selvfølgelig brukt, men da kan man ofte forstå hvorfor bruker ønsker å holde seg anonym. Derimot på kvinneforumet føler jeg den blir brukt unødvendig mye.

 

Det er også færre moralister på denne forumet, så virker å være lettere å diskutere tematikk som er litt uvanlig/unormalt eller "ekkelt".

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Det var en gang diskusjon.no bare var "hardware forumet"... *mimre*

 

Men du trives fortsatt siden du er her nå?

 

Bare å Google Kv84 og Kvinneguiden haha. Men mye er slettet da.

Kommer tilfeldigvis inn på kvinneguiden selv noen ganger, utrolig nok så er det alltid diskusjon og kvinneguiden som kommer på toppen på google hvis man søker på et spørsmål på norsk.

 

Jeg syntes det er mindre bruk av anonym-poster på dette forumet, det blir selvfølgelig brukt, men da kan man ofte forstå hvorfor bruker ønsker å holde seg anonym. Derimot på kvinneforumet føler jeg den blir brukt unødvendig mye.

 

Det er også færre moralister på denne forumet, så virker å være lettere å diskutere tematikk som er litt uvanlig/unormalt eller "ekkelt".

 

Ja, ofte det man googler kommer fra Kvinneguiden, ikke herfra. Rart da om så mye mer snakkes om her.

 

Edit: trippelpost slått sammen

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...