Gå til innhold

Aprilfest 2014 - BjørnÅgeS - Litt av hvert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

24,april : Van der Graaf maskin under fysikk-tentamen. Kjedet meg litt nå jeg arrangerte tentamen i dag. Tok et situasjonbilde ved hjelp av kuppelen på maskinen. Skulle kanskje ha polert den litt først :) GX1 med SIgma 30mm.

 

13995450892_a703f46e47_o.jpgP1020038-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

 

Fint funn og bra vikling på bildet av sagen og toget.

Takk

 

Fint hjulskift-bilde - skiftet i dag jeg også, men har faktisk kjørt bilen bare EN gang i vinter med vinterdekkene. (Synes det er bedre for helsen å la bilen stå...., men må la den få en liten luftetur av og til, for batteriet går ut ellers)

Takk, på landet blir man mer avhengig av bil. Lange avstander.

 

Litt mijøfreak :"toget er bedre enn bil "

Helt enig, men når det er flere mil til nærmeste tog og det går kun i feil retning er bilen å foretrekke. Kollektivtilbud to ganger om dagen :)

 

Fin serie 16-21, likte spesielt campingvogna og "raketten" - om jeg skal nevne noen spesielle.

Takk

 

Kjenner igjen raketten fra tidligere fest, den har holdt seg bra. Morsom sammenstilling av det store sagbladet og toget.

Takk

Lenke til kommentar

26.april. Våronn på Toten. GX1 med Sigma 30mm. Nytt terrassegolv ble lagt i dag og hadde ikke tid til mye foto. Det ble ta med bikkja og kamera på tur, for å se om det dukker opp noen motiv:)

 

13999687466_2b4f5be621_o.jpgP1020046-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

Du verden, det var interessant vinkling......

Takk

 

Det var ikke bare døren som virket kjempehøy, huset ser ut til å nå himmelen også. Deilig himmel

Det er en gammel silo - så den er rimelig "høy".

 

Liker godt "Gjør døren høy..." med gode linjer og fin komposisjon og gode farger.

Takk

 

flott perspektiv og dramatisk himmel = :thumbup:

Takk

Lenke til kommentar

27.april: Tom plass i solveggen. GX1 og Sigma 30mm. I denne husmannsplassen bodde Gamle Ole. Ungkar og ensom i verden. Hilste ofte på ham på turer med bikkja - og han brukte denne plassen mye. Han gikk bort i går, og dette var Oles plass.

 

14038483984_b2c894cd10_o.jpgP1020047-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

 

Supert våronn-bilde! :yes:

Takk

 

Tøff vinkling på det fra 25! Stilig kule også :)

Takk

Endret av BjørnÅgeS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

28.april: Nypolert. Brukte dagen til å avfette, vaske, rense lakk og polere 2 stk biler. Foto i dag ble en avfotografering av resultatet. Måtte time bildet godt, for å få med en passerende bil på veien. (Kanskje noen ser hvilken bil?)

 

14073635743_0016134a2e_o.jpgIMG_3495-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

 

Fin historie i det bildet, talende med den tomme stolen til gamle Ole. Tror han har hatt det godt på denne plassen.

Takk, han hadde det nok fint på den plassen. (Ble 83 år)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...